کد خبر : 1315709 | 20 فروردين 1395 ساعت 16:14 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: این سخت‌ترین بازی دور ازخانه بارسلوناست

بارسلونا پس از دو ناکامی متوالی در لالیگا، فردا در زمین سوسیداد بازی دشواری پیش رو خواهد داشت.

انریکه: این سخت‌ترین بازی دور ازخانه بارسلوناست
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از سال 2010 هرگز موفق به پیروزی در زمین سوسیداد نشده است که در نوع خود بسیار عجیب جلوه می کند. بارسا پس از تساوی در زمین ویارئال و شکست خانگی از رئال مادرید، فردا چالش دشواری در ورزشگاه آنوئتا پیش رو دارد. آبی اناری ها به فاصله 7 هفته تا پایان لالیگا، 6 امتیاز از اتلتیکوی رده دومی بیشتر دارند. بارسلونا که پس از برتری 2-1 در لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو، توانسته روحیه از دست رفته خود را بازیابد، برای این مصاف، آماده به نظر می رسد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در نشست خبری این بازی گفت:" از زمانیکه سوسیداد به سطح اول فوتبال اسپانیا بازگشته ما نه در لالیگا و نه در کوپا دل ری موفق نشده ایم این تیم را در زمین خودش شکست دهیم. سوسیداد با مربیان و بازیکنان مختلف، همواره مقابل ما موفق بوده و باید این مساله بررسی شود. اطمینان دارم که بازی فردا هم دشوار خواهد شد؛ سخت ترین بازی خارج از خانه ما در لالیگا همین بازی است. باید با تمام قوا مقابل سوسیداد ظاهر شویم تا برنده بازی شویم."

پیروزی برابر سوسیداد و نزدیک تر شدن به قهرمانی:" چنین عقیده ای ندارم. اگر سوسیداد را ببریم 6 بازی دیگر نیز پیش رو خواهیم داشت. این نتایج بعدی هستند که تعیین کننده خواهند بود. عقیده دارم تا از لحاظ ریاضی قهرمانی ما قطعی نشده، نمی توانیم از این مساله اطمینان داشته باشیم."

ترس از سوسیداد:" این واژه ای نیست که دوستش داشته باشم. بارسلونا از هیچ تیمی و از هیچ چالشی هراس ندارد. هیچ حریفی بارسا را نمی ترساند. اوزه بیو، دوست خوب من است که با ورودش، از سوسیداد تیم بهتری ساخته که هم در دفاع و هم در حمله خوب و باکیفیت بازی می کند."

تاثیر بازی برگشت برابر اتلتیکو روی بازی فردا:" تنها بازی مهم برای من همین بازی فرداست و به هیچ وجه به دیدار چهارشنبه برابر اتلتیکو فکر نمی کنم. پس از اتمام بازی با سوسیداد به بازی برگشت برابر اتلتیکو فکر خواهم کرد."

دیدگاه‌ها