کد خبر : 1315802 | 20 فروردين 1395 ساعت 21:27 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: مشکلات تیم را بین خودمان حل کردیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مسائل و مشکلات تیم را بین خودمان حل کرده ایم و امروز با پیروزی مقابل سایپا کابوس نبردن ما، خاتمه یافت.

دایی: مشکلات تیم را بین خودمان حل کردیم
به گزارش "ورزش سه" از ایرنا، علی دایی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و سایپا تهران بیان داشت: امروز تیم ما از همان ثانیه های اول بازی بسیار خوب و مسلط بازی کرد و سایپا را در زمین خود حبس کردیم.

وی افزود: هر کاری که از بازیکنان خود خواسته بودیم به طور دقیق انجام دادند و اجازه ندادیم سایپا به درون زمین ما وارد شود و موفق شدیم گل اول را بزنیم و این کار روحیه بازیکنان ما را بالا برد.

وی ابراز داشت: در هر دو نیمه نسبت به سایپا برتری داشتیم و حریف تنها یک خطر روی دروازه ما داشت و بازیکنان ما اگر مقداری دقت می کردند می توانستیم یکی دو گل دیگر را به ثمر برسانیم.

دایی گفت: متاسفانه مشکلات داوری را در میانه بازی می گوییم ولی داور چهارم تهدید به اخراج می کرد البته داوری به جز یک صحنه مشکوک پنالتی روی کریمی در مجموع مشکلی نداشت.

وی بیان داشت: هم قسم شده ایم شش بازی باقیمانده را به خوبی بگذرانیم و در خانه و خارج از خانه برای برد تلاش کنیم و باید به فکر فوتبال بازی کردن باشیم و از فوتبال لذت ببریم.

سرمربی صبای قم افزود: حامد لک و میلاد فراهانی دو دروازه بان خوب تیم ما هستند و بر اساس بازی های گذشته و اشتباهات لک و آمادگی بسیار خوب فراهانی در دو بازی گذشته از میلاد فراهانی در ترکیب خود استفاده کرده ایم.

دیدار تیم های صبای قم و سایپا تهران از چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه با نتیجه چهار برصفر به سود صبا در ورزشگاه یادگار امام راحل قم خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها