کد خبر : 1315919 | 21 فروردين 1395 ساعت 12:34 | 28.9K بازدید | 2 دیدگاه

تیم ملی برای اعضای هیات رییسه مهم است

کفاشیان: از کی‌روش تشکر می‌کنم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: اعضای هیات رئیسه با حضور در تمرینات و مسابقات تیم ملی بزرگسالان، ثابت کردند که این تیم برای تمامی آنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

کفاشیان: از کی‌روش تشکر می‌کنم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، «علی کفاشیان» در نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که امروز (شنبه) با حضور محمود اسلامیان، مهدی تاج، الهه عرب عامری، حیدر بهاروند، غلامرضا بهروان، فریدون اصفهانیان، شهرام دبیری، شهاب الدین عزیزی خادم و علیرضا اسدی برگزار شد، تصریح کرد: در تعطیلات سال نو، تیم ملی بزرگسالان کشورمان دو دیدار خوب برابر عمان و هند برگزار کرد و تیم جوانان نیز برابر سنگاپور به میدان رفت و تیم زیر 19 سال بانوان ایران هم در تورنمنت روسیه حضور داشت.

وی افزود: هماهنگی برای برگزاری مسابقات در روزهای تعطیل کار سختی بود که خوشبختانه مجموعه فدراسیون فوتبال، آنرا به خوبی انجام داد.

کفاشیان ادامه داد: تیم های ملی عراق، تایلند، افغانستان، سنگاپور و ویتنام برای برگزاری رقابت های مقدماتی جام جهانی و همچنین تیم سوریه به منظور برگزاری دیدار تدارکاتی در ایران حضور داشتند و به بهترین شکل از آنان میزبانی شد تا سال جدید را پرتلاش آغاز کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: رقابت های لیگ در رده های سنی مختلف برگزار شد و تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نیز، دیدارهای خوبی را برگزار کردند.

رئیس فدراسیون در ادامه با تشکر از کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال به خاطر اینکه تیمی مقتدر را برای رقابت های مقدماتی جام جهانی آماده کرده است، افزود: در شرایط حساسی هستیم و باید تمام توانمان را برای صعود به جام جهانی به کار بگیریم.

کفاشیان گفت: قبل از سال جدید با کی روش جلسه ای داشته ایم و برنامه های تیم ملی را مرور کردیم و امروز نیز سرمربی تیم ملی در نشست با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، برنامه های خود را ارائه و در مورد مشکلات موجود، صحبت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها