کد خبر : 1315997 | 21 فروردين 1395 ساعت 17:07 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

وستهام 3-3 آرسنال

تساوی ناامیدکننده آرسنال در زمین وستهام

دیدار تیم های وستهام و آرسنال لحظاتی پیش با نتیجه تساوی 3-3 خاتمه یافت تا مسیر قهرمانی آرسنالی ها دشوارتر از گذشته شود.

تساوی ناامیدکننده آرسنال در زمین وستهام
به گزارش "ورزش سه" وستهام رده ششمی در خانه، میزبان آرسنالی بود که برای نزدیک تر شدن به تاتنهام و لستر در صدر جدول، چشم به پیروزی در این بازی داشت. توپچی ها هفته قبل واتفورد را 4 گله کرده بودند و وستهام در خانه برابر پالاس 2-2 متوقف شده بود.

وستهام بازی را بهتر آغاز کرد و دقیقه 2 می توانست از میهمان قدرتمندش پیش بیفتد اما کمک داور با اعلام آفساید، به لانزینی اجازه نداد تا وستهام را به گل برساند. همین بازیکن دقیقه 13 روی برگردان کارول با ضربه سر موفق شد دروازه آرسنال را باز کند اما بازهم کمک داور اعلام آفساید کرد در صورتیکه این بار تصمیم وی اشتباه بود.

1101130

آرسنالی ها دقیقه 18 روی اولین موقعیت جدی خود به گل رسیدند. پاس عمقی عالی آیوبی به اوزیل رسید و او هم با ضربه پای چپ دقیق خود توپ را به کنج دروازه وستهام فرستاد تا حساب کار 1-0 به سود آرسنال شود.

پس از این گل، آرسنال بازی را کاملا در دست گرفت و پس از خلق یکی دو موقعیت دیگر، سرانجام دقیقه 35 به گل دوم خود به شکلی مشابه گل اول دست یافت. بازهم پاس گلی دیگر از آیوبی و این بار ضربه تمام کننده سانچز که از گوشه محوطه جریمه با شوتی کات دار، آرسنال را به گل دوم رساند.

1101131

این پایان کار نبود چرا که وستهام در دقایق پایانی به شکل عجیبی هر دو گل را جبران کرد. اندی کارول دقیقه 44 روی سانتر کرسول و با ضربه سری دیدنی، فاصله را به یک کاهش داد و سه دقیقه بعد نیز روی سانتر نوبل و  این بار با یک قیچی تماشایی، کار را به تساوی کشاند تا آرسنال برتری 2 گله خود را از دست بدهد. نیمه اول با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

وستهام نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل سوم نیز دست یافت اما داور بازی با اعلام خطای اندی کارول، گل دیمیتری پایه را مردود اعلام کرد. با این حال فشار وستهام ادامه یافت و دقیقه 52 سرانجام گل سوم وستهام نیز به ثبت رسید. سانتر آنتونیو از راست با ضربه سر کارول به تور دروازه آرسنال نشست تا کارول خود و تیمش را سه گله کند.

1101132

آرسنال که پس از پذیرفتن گل سوم یکپارچه حمله شده بود، دقیقه 66 تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما شوت مونرئال را لانزینی از روی خط دروازه بیرون کشید. 4 دقیقه بعد سرانجام فشار آرسنالی ها نتیجه داد و کشیلنی روی همکاری خول اوزیل و ولبک موفق شد در دهانه دروازه گل تساوی را به ثمر برساند و حساب کار را 3-3 کند.

در ادامه هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست اوردند ولی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا این بازی پرگل و جذاب با تساوی 3-3 به اتمام برسد. آرسنال با این تساوی 59 امتیازی شد و با یک بازی کمتر جایگاه سومی خود را حفظ کرد.

دیدگاه‌ها