کد خبر : 1316028 | 21 فروردين 1395 ساعت 18:20 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

فروزینونه 0-1 اینتر

پیروزی دشوار اینتر در زمین فروزینونه

دیدار تیم های اینتر و فروزینونه لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود نراتزوری ها خاتمه یافت تا اینتر موقتا به رده چهارم جدول صعود کند.

پیروزی دشوار اینتر در زمین فروزینونه
به گزارش "ورزش سه"، اینتر، تیم پنجم سری آ برای امیدوار ماندن برای رسیدن به جایگاه سوم، نیاز به پیروزی در مقابل فروزینونه داشت. نراتزوری ها میهمان تیم رده نوزدهمی بودند که برای بقا می جنگید.

بازی در نیمه اول سرد و کم حادثه بود. مانچینی در این بازی از یووتیچ و ایکاردی در خط حمله استفاده کرده بود و چشم به حرکات پریشیچ از چپ داشت. اولین موقعیت جدی بازی دقیقه 16 رقم خورد. بیابیانی قدر پاس عمقی یووتیچ را ندانست تا اینتر به گل دست پیدا نکند.

فروزینونه دقیقه 27 روی همکاری فرارا و پاگانینی می توانست اینتر را سورپرایز کند اما شوت فرارا با فاصله به بیرون رفت. تنها موقعیت جدی بازی تا پایان نیمه نیز در دقیقه 39 خلق شد وقتی که پریشیچ نتوانست در موقعیتی عالی، پاس بیابیانی را وارد دروازه کند. نیمه اول بدون گل به اتمام رسید.

نیمه دوم با فشار اینتر آغاز شد. دقیقه 51 روی سانتر بروزویچ و ضبه سر موریو اینتر می توانست به گل دست یابد اما توپ از روی دروازه به بیرون رفت.
5 دقیقه بعد فروزینونه با بدشانسی از رسیدن به گل بازماند. شوت بلانچارد که بر اثر برخورد به چوفانی منحرف شده بود به تیر برخورد کرد تا حساب کار بدون گل باقی بماند.دقیقه 66 فروزینونه روی سانتر کراگل و ضربه سر پاگانینی  یک بار دیگر تا آستانه زدن گل پیش رفت اما بازهم تیر دروازه مانع از این امر شد.
اینتر پس از این دو خوش شانسی، دقیقه 74 به گل دست یافت. سانتر دقیق پریشیچ را ایکاردی با ضربه سر به قعر دروازه فروزینونه رساند تا حساب کار 1-0 به سود اینتر شود.
کار اینتر برای کسب پیروزی وقتی راحت تر شد که بلانچارد دقیقه 80 با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین بازی اخراج شد. تلاش های دو تیم در ادامه بازی نتیجه ای نداشت و اینتر موفق شد سه امتیاز حساس این بازی را به لطف تک گل ایکاردی کسب کند. اینتر با این پیروزی 58 امتیازی شد و موقتا به رده چهارم صعود کرد.

دیدگاه‌ها