کد خبر : 1316179 | 22 فروردين 1395 ساعت 10:50 | 65.8K بازدید | 1 دیدگاه

مساریچ:

شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است

مساریچ می گوید در حرم امام رضا عشق، امید و آرامش زیادی دیده است.

شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است
به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو مساریچ در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی با سیاه جامگان در مشهد گفت: بازی سیاه جامگان با فشار زیادی برای هر دو تیم همراه بود، در این بازی تنها نتیجه مهم بود و ما تمرکز داشتیم و توانستیم بازی را مدیریت کنیم تا بتوانیم این سه امتیاز را به دست آوریم.

دفاع کروات در ادامه درباره ماندنش در ایران گفت: در فوتبال ایران سطح برنامه ریزی خیلی بالا نیست، باشگاه ها تا اخر فصل صبر می کنند و سپس برنامه ریزی می کنند. ایران را دوست دارم و مطمئنا یکی از گزینه های من است.

 وی در ادامه گفت: فولاد و اهواز را بسیار دوست دارم، دوستان زیادی در اینجا دارم و مطمئنا اولین باشگاهی که با ان مذاکره می کنم فولاد است.

مساریچ درمورد سفر به مشهد و دیدن حرم امام رضا گفت: سال قبل به حرم امام رضا رفته بودم و امسال دوباره این کار را انجام دادم. مکان بسیار زیبایی است اما مهم تر از ان یک فضایی پر از عشق و آرامش و امید است. مردی را آنجا دیدم چهره و خنده های دلنشینی داشت که حتی می توانست سنگ را آب کند. مطمئنا چهره ان شخص در دهن من باقی می ماند هروقت که به حرم امام رضا فکر کنم و بابت این اتفقا از خدا متشکرم.

وی در پایان در مورد شانس قهرمانی بین تیم های مدعی گفت: از نظر من پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

دیدگاه‌ها