کد خبر : 1316224 | 22 فروردين 1395 ساعت 12:45 | 44.6K بازدید | 5 دیدگاه

اشتباهات داوری مثل تفاوت دزد مسواک و تلویزیون است

رضاییان: حبس پرسپولیسی‌ها ربطی به ما ندارد

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی نسبت به اتفاقات بازی با پرسپولیس اعتراض شدیدی دارد.

رضاییان: حبس پرسپولیسی‌ها ربطی به ما ندارد
مسعود رضاییان در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره اتفاقات بازی دیروز ملوان و پرسپولیس می گوید: متاسفانه داوری ها دیگر امان ما را بریده است و نمی دانیم باید چه کاری انجام دهیم. اشتباهات داوری دیگر برای ما ذهنیت ایجاد کرده است. شما می بینید که تمام سوت ها را به ضرر ما می زنند و با حریفانمان مدار می کنند. این مماشات کردن ها و تخفیف دادن ها به بعضی ها باعث رنجش ما می شود.

یک بچه هم می داند کامیابی نیا باید اخراج می شد

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: پیر و جوان و بزرگسال وبچه می دانند هافبک دفاعی که اینقدر جنگنده بازی می کند و خطای بد انجام می دهد، می تواند کارت قرمز دریافت کند. دیروز کمال کامیابی نیا از زمین بازی باید اخراج می شد اما این اتفاق نیفتاد. به بازیکنان دیگر هم کارت زرد نمی دادند. آیا این انصاف است؟ من فکر می کنم دوستان محافظه دربی را انجام دادند، وگرنه می توانستند تصمیمات دیگری بگیرند. با این وجود حرف من این است که چرا هیچ کدام از اشتباهات داوری به سود ملوان نیست؟

فرق تلویزیون دزد با مسواک دزد

مدیرعامل باشگاه ملوان درباره اینکه ملوان هم از داوری ها سود برده است، می گوید: بله، ما هم سود برده ایم اما چگونه؟ مثل این می ماند که یک نفر تلویزیون 50 اینچ مرا را بدزدد و من هم مسواک اورا بردارم و بگویم این به آن در! اینطور که نمی شود. من امیدوارم وزارت ورزش به موضوع داوری ها ورود کند و کاری انجام دهد. به هر حال باید یک اتفاقی در فوتبال ایران رخ دهد.

رفتار هواداران عجیب نیست

رضاییان با اشاره به شعارهایی که هواداران ملوان سر دادند و اهانت هایی که در ورزشگاه صورت گرفت، اظهار می کند: وقتی داوری ها اینگونه است، تماشاگران هم عصبی می شوند. البته فراموش نکنید نخستین بطری آب را هواداران پرسپولیس به سمت کمک داور پرتاب کردند. با این وجود من فکر می کنم چنین اتفاقاتی در ورزشگاه ها طبیعی است. در تمام استادیوم ها صندلی شکسته می شود، فحاشی می شود و ... این چیز جدیدی نیست. من فقط امیدوارم کمیته انضباطی تصمیم درست و منطقی در این باره بگیرد و کاری نکند باز هم ملوان قربانی شود.

داستان حبس پرسپولیسی ها در رختکن

وی درباره حبس بازیکنان پرسپولیس پس از بازی در رختکن می افزاید: ورزشگاه تختی انزلی، وسط شهر است و خروجی آن طوری است که باید مسائل امنیتی در نظر گرفته شود. من با هر تیمی به انزلی آمده ام، مدتی در پایان بازی معطل شده ایم. پرسپولیسی ها نیز برای این در ورزشگاه ماندند تا امنیت شان فراهم شود. البته اینکه راننده اتوبوس تیم پرسپولیس نتوانسته خودش را به خروجی ورزشگاه برساند، تقصیر ما نیست.

در لیگ برتر می مانیم

رضاییان در پایان درباره شانس تیمش برای بقا در لیگ برتر می گوید: تیم ما قطعا در لیگ برتر می ماند. کارمان سخت شده است اما نمی گذاریم کار به بازی آخر و دیدار با سیاه جامگان بکشد. انشاءالله همه چیز آنطور که می خواهیم پیش برود.

دیدگاه‌ها