کد خبر : 1316364 | 22 فروردين 1395 ساعت 20:48 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

هر چه در لیگ پیش آید خوش آید

حاتمی: شانس قهرمانی داریم

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از نظر امتیازی شانس قهرمانی داریم اما کار بسیار سختی داریم که این به همت بازیکنان بستگی دارد.

حاتمی: شانس قهرمانی داریم
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، فرزاد حاتمی پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی را مقابل ذوب‌آهن داشتیم و در کمتر تیمی توانسته در برابر این تیم در اصفهان امتیاز کسب کند و از اینکه توانستیم بازی باخته را با برد پشت سر بگذاریم خوشحال هستیم.

وی درباره ادامه لیگ برای تیم تراکتورسازی تبریز افزود: از نظر امتیازی شانس قهرمانی داریم اما کار بسیار سختی داریم که این به همت بازیکنان بستگی دارد و امیدواریم دیدار بعد را نیز با برد پشت سر بگذاریم زیرا هر چه پیش آید خوش آید.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سؤال که دلیل روند صعودی تیم چیست، خاطرنشان کرد: تراکتورسازی روند خوبی در این فصل داشت اما همدلی و تأثیر کادر فنی در بازی‌های اخیر بسیار مؤثر بوده و امیدوار هستیم روز به روز بهتر شویم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عملکرد داوری در این دیدار تصریح کرد: بلایی که هر بازی سر من می‌آید و به علت اینکه درشت هیکل هستم خطای من گرفته می‌شود و این در حالی است که من بازی طبیعی را انجام می‌دهم و یک پنالتی را برای ما نگرفت ولی به هر حال خوشحال هستیم که این دیدار را بردیم.


دیدگاه‌ها