کد خبر : 1316379 | 22 فروردين 1395 ساعت 21:20 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

باقریان: نویدکیا از فردا در تمرینات

اصغر باقریان مدیرعامل سپاهان اعلام کرد محرم نویدکیا به کار خود در سپاهان ادامه خواهد داد.

باقریان: نویدکیا از فردا در تمرینات
به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، باقریان گفت: ما در این بازی فرصت های بسیاری داشتیم و می توانستیم استقلال را با شکست روبه رو کنیم اما بدشانسی آوردیم که فرصت هایمان به گل تبدیل نشد. در هر خانواده‌ای یکسری مسائل به وجود می آید واقعا بعضا اختلاف نظرهایی پیش می آید اما مهم این است که قبل از این بازی تمام مشکلات حل شد و تیم با آرامش کامل به میدان آمد.

وی ادامه داد: ممکن است هر بحث خانوادگی به صورت های دیگر منعکس شود اما مهم این است که آن مسائل مرتفع شود. نویدکیا سال ها در این تیم حضور داشته و همیشه وضعیت سپاهان برایش مهم بوده است.

او درباره اعتراض نویدکیا به سرمربی تیم گفت: من نمی‌دانم این حرف ها از کجا بیرون می آید. نویدکیا هیچگاه یقه سرمربی را نگرفت و تمام این ها کذب محض است. به هر حال در تیم هر کسی نظرهای خود را بیان می کند اما اینکه بگوییم نویدکیا یقه مربی را گرفته و یا گفته شما نخندید، صحیح نیست. سپاهانی که امروز به میدان آمد شما نشانه هایی از اختلاف در آن دیدید؟

او درباره ادامه حضور استیماچ در این تیم گفت: فعلا که تا پایان فصل ایشان سرمربی تیم است پس از آن باید درباره ادامه همکاری صحبت کنیم. نویدکیا نیز از فردا در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها