کد خبر : 1316481 | 23 فروردين 1395 ساعت 10:20 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای درخشان امیر در تبریز

قلعه نویی ذوب آهن و یحیی را دبل کرد

برد شیرین برابر ذوب آهن نه تنها باعث شد تا تراکتورسازی رسما به جمع مدعیان قهرمانی بازگردد بلکه از یک حیث دیگر هم برای امیر قلعه نویی حائز اهمیت بود.

قلعه نویی ذوب آهن و یحیی را دبل کرد
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تراکتورسازی که در طول سال های گذشته همواره در شکست دادن یحیی گل محمدی به بن بست خورده بود در فصل جاری با دو تیم مختلف ناکامی هایش برابر همکار جوان تر را جبران کرد تا دو برد او برابر ذوب آهن روزهای شیرینی را برایش به ارمغان بیاورد.

امیر قلعه نویی در تمام سال های گذشته که یحیی در تیم هایی مثل صبای قم، پرسپولیس، نفت تهران و ذوب آهن مربیگری می کرد نتوانسته بود گل محمدی را شکست دهد و گهگاه با باخت های سرنوشت ساز به تیم های تحت رهبری این مربی جوان با ناکامی های بزرگی روبرو شده بود از جمله در لیگ سیزدهم که استقلال با هدایت امیر به نفت یحیی در آزادی با یک گل باخت تا امیدهایش برای قهرمانی از بین برود. اما امسال قلعه نویی ابتدا در هفته نخست لیگ با ملوان در انزلی موفق شد گل محمدی و شاگردانش را شکست دهد و بار دوم هم دیروز بود که با تراکتورسازی همان نتیجه را تکرار کرد تا آمار جالب توجهی از خود برجای بگذارد.

به هر ترتیب شکست طلسم ناکامی ها برابر گل محمدی برای تراکتوری ها هم شیرین بود چون بعد از شخم زنی فولادشهر آنها در مسیر قهرمانی قرار گرفتند به خصوص که نسبت به تمام مدعیان در جدول قرعه بسیار راحت تری در پنج بازی باقی مانده پیش رو دارند و باید با سه تیم انتهای جدولی روبرو شوند. شاید سنگین ترین بازی تراکتور تا انتهای فصل مصاف این تیم با استقلال در هفته ماقبل پایانی در آزادی باشد که می تواند لقب فینال واقعی لیگ را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها