کد خبر : 1316525 | 23 فروردين 1395 ساعت 12:29 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

مظاهری اجازه گل‌های بیشتر نداد

کلانتری: قلعه‌نویی تراکتور را متحول کرد

هافبک تراکتورسازی حضور امیر قلعه‌نویی را عامل امتیازگیری این تیم در نیم‌فصل دوم می‌داند.

کلانتری: قلعه‌نویی تراکتور را متحول کرد
به گزارش "ورزش سه"، ایوب کلانتری در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن گفت: آنها تیم پُر مهره و یک‌دستی دارند و از اول هم پیش‌بینی مسابقه سختی را می‌کردیم ولی ما شروع خوبی داشتیم و بازی را در دست گرفتیم؛ در عین حال که به ذوب‌آهن فرصت گلزنی ندادیم چندین موقعیت جدی داشتیم و اگر روز خوب رشید مظاهری نبود تعداد گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم.

او با اشاره به تحول تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم عنوان کرد: با تفکرات امیرخان کلا شرایط تغییر کرد و تیم متحول شد و خدا را شکر توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم که امیدوار هستیم این روند ادامه داشته باشد.

این بازیکن در خصوص استفاده یکی در میان قلعه‌نویی از هافبک‌های تیمش ابراز کرد: برای ما بازیکنان این مسئله فرقی نمی‌‌کند چون نتیجه گرفتن تیم اهمیت دارد؛ نظر سرمربی است در این مورد تصمیم بگیرد. همه وظیفه دارند گوش کنند و هیچکس از این موضوع ناراحت نمی‌شود چرا که تمام بازیکنان در تمرینات رقابت و تلاش دارند تا در ترکیب قرار بگیرند و قطعا سرمربی تیم بهتره‌ها را استفاده می‌کند.

کلانتری در مورد شرایط حضورش در تراکتورسازی گفت: امیرخان در تراکتور فرصت بازی  را در اختیار من قرار می‌دهد و شرایط خوبی رقم زده است که من هم سعی دارم با عملکردم نیم‌فصل اول را جبران کنم.

او در پاسخ به این سوال که فشار بازی‌های آسیایی و لیگ بازیکنان تراکتورسازی را دچار افت بدنی نمی‌کند، اظهار داشت: تیم ما هر سه، چهار روز یک بار بازی می‌کند و در تمام آنها نمایش خوبی داشته و موفق ظاهر شده است؛ این مسئله تاثیری در توان بدنی ما نخواهد داشت و همه با قدرت راه موفقیت را ادامه می‌دهند.

هافبک تراکتورسازی در خصوص دیدار روز پنج‌شنبه مقابل صبای قم گفت: آنها این هفته نتیجه خوبی برابر سایپا گرفتند و با انگیزه هستند و ما هم می‌دانیم مسابقه سختی داریم ولی امیدواریم هوادارانمان ورزشگاه یادگار امام را پُر کنند تا بتوانیم با ارائه یک بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها