کد خبر : 1316730 | 24 فروردين 1395 ساعت 09:03 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

سبک‌دست:

وضعیت پرداخت طلب توزی هنوز قرمز نیست

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که پرداخت طلب رودریگو توزی هنوز به‌وضعیت قرمز نرسیده است.

وضعیت پرداخت طلب توزی هنوز قرمز نیست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، شاهرخ سبک‌دست در مورد اینکه احتمال دارد فیفا با درخواست باشگاه استقلال برای پرداخت طلب توزی (از طلب فدراسیون فوتبال ایران از فدراسیون جهانی فوتبال) موافقت نکند، گفت: مسئولان باشگاه از جمله آقایان افشارزاده و مأنوسی‌فر پیگیر حل این مشکل هستند. ممکن است فیفا درخواست باشگاه استقلال را قبول کرده یا اینکه رد کند، ولی به‌هر حال ما پیگیری‌ها را انجام می‌دهیم تا اگر لازم شد از منابع دیگر، در فکر حل این مشکل باشیم.

وی ادامه داد: ما از برخی شرکت‌ها که با باشگاه کار می‌کنند، طلب داریم و بحث طلب استقلال از سازمان لیگ هم وجود دارد که انتظار کمک داریم. من هم در مورد این مسائل با مسئولان باشگاه صحبت کردم، وضعیت پرداخت طلب توزی هنوز قرمز نیست، ولی در تلاش هستیم تا این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد دربی روز جمعه گفت: نتیجه بازی اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است تا دقیقه 95 هر اتفاقی رخ دهد. با این حال امیدوارم استقلال برنده دربی باشد. در ضمن ما فقط با یک بازی، عملکرد کادر فنی و بازیکنان استقلال را قضاوت نمی‌کنیم. هر نتیجه‌ای در بازی رخ دهد ما قدردان زحمات بازیکنان و کادر فنی هستیم.

دیدگاه‌ها