کد خبر : 1316740 | 24 فروردين 1395 ساعت 09:00 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

متزلدر:

احتمال وقوع معجزه در برنابئو وجود دارد

مدافع آلمانی پیشین رئال، درمورد دیدار امشب رئال-وولفسبورگ اظهار نظر کرد.

احتمال وقوع معجزه در برنابئو وجود دارد
به گزارش "ورزش سه"، کریستوف متزلدر که سال‌های نه چندان دور در خط دفاعی رئال مادرید توپ می‌زد، شانس تیم سابقش را به رغم شکست 2 بر 0 مقابل وولفسبورگ در دور رفت مرحله یک‌چهارم پایانی چمپیونزلیگ مردود نمی‌داند.

این ملی‌پوش سابق آلمانی که در حال حاضر  به عنوان کارشناس شبکه تلویزیونی "اسکای" فعالیت می‌کند در آستانه دیدار برگشت رئال- وولفسبورگ گفت:" کهکشانی‌ها در خط حمله از توانایی‌های فردی بی‌نظیری برخوردارند. علاوه بر آن، جوی در برنابئو که تاریخ پیروزی‌های بزرگ را در دل خود جای داده حاکم است که بسیار تعیین‌کننده است و استادیوم را فرامی‌گیرد.

چنانچه احتمال یک معجزه وجود داشته باشد، در همین استادیوم است زیرا رئال تا دقیقه آخر ایستادگی می‌کند و به خود ایمان دارد. ما آن وقت‌ها هم بازی‌هایی را در شرایطی که غیرممکن به نظر می‌رسید برگرداندیم. با این وجود این نکته به هرحال پابرجاست که شروع وولفسبورگ در این مرحله فوق‌العاده بوده است.

فشار بعد از باخت 2 بر 0 مقابل این تیم آلمانی رئال را شدیدا درگیر کرده و اگر بازی برگشت را ببرند و به نیمه‌نهایی صعود کنند نشانه قدرتمندی از رقابت در این تورنمنت بزرگ که از هر جام باشگاهی بااهمیت‌تر است خواهد بود."

دیدگاه‌ها