کد خبر : 1317151 | 25 فروردين 1395 ساعت 14:47 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

مربی گسترش فولاد: جای ابراهیمی در تیم ملی خالی است

چاره‌ای جز شکست پدیده نداریم

مربی گسترش فولاد تبریز با اشاره به آمادگی بالای محمد ابراهیمی در مرز 30 سالگی گفت: جای وی در تیم ملی خالی است، از سوی دیگر خوشبختانه رضایت مناسبی از سوی کی روش در مورد داریوش شجاعیان وجود دارد و وی باید بیشتر قدر خودش را بداند.

چاره‌ای جز شکست پدیده نداریم
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بهمن خداکرم ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: گسترش فولاد از ابتدای امسال بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و کیفیت تاکیتیک بالای خود را به حریفان دیکته کرده است.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: برای حضور در تیم‌های بالای جدول فردا چاره‌ای جز برتری مقابل پدیده خراسان نداریم.

خداکرم با اشاره به بردهای پرگل گسترش فولاد در دو بازی اخیر تصریح کرد: به ثمر رساندن 7 گل برابر ذوب آهن و راه آهن کار ساده‌ای نیست که گسترش موفق به انجام آن شده است.

وی با بیان اینکه پدیده نیز روند رو به رشدی در بازی‌های اخیر داشته است افزود: شناخت مناسبی از این تیم داریم، در بازی‌های اخیر پدیده خود را به میانه جدول رده بندی رسانده و می‌دانیم نیم نگاهی به حضور در رده‌های بالای جدول دارند.

خداکرم بیان کرد: در بازی با سیاه جامگان مقداری در زمین مسابقه مشکل داشتیم و امیدوارم برای بازی فردا زمین ثامن مشکلی نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برای بازی فردا دو محروم تیم یعنی محمد امین درویشی و مگنو باتیستا نمی‌توانند گسترش را همراهی کنند افزود: تمام تمرکز ما برای بازی فردا است و هفته آینده نیز میزبان استقلال خوزستان هستیم که با توجه به کیفیت خوب زمین تبریز مشکلی نداریم و می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

خداکرم با انتقاد از تعطیلی‌های لیگ گفت: این مسئله مصدومیت بازیکنان را افزایش دهیم و ما نیز مجبور هستیم میزان استراحت تیم را افزایش دهیم.

وی با اشاره به آمادگی بالای محمد ابراهیمی در مرز 30 سالگی خاطرنشان کرد: جای وی در تیم ملی خالی است، از سوی دیگر خوشبختانه رضایت مناسبی از سوی کی روش در مورد داریوش شجاعیان وجود دارد و وی باید بیشتر قدر خودش را بداند.


دیدگاه‌ها