کد خبر : 1317335 | 26 فروردين 1395 ساعت 10:03 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورسازی – صبای قم

به یاد جنگ‌های قدیمی در دربی

یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر عصر فردا در ورزشگاه یادگارم امام (ره) تبریز برگزار می شود.

به یاد جنگ‌های قدیمی در دربی
به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتورسازی و صبای قم در شرایط کاملا متفاوت مقابل هم صف آرایی می کنند تا سه امتیاز این دیدار سرنوشت ساز را به حساب خود واریز کنند. تراکتوری ها بعد از سه برد متوالی و رسیدن به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر حالا برای چهارمین برد نقشه کشیده اند تا به هر نحوی شده از رویارویی سایر مدعیان قهرمانی به نفع خود سود ببرند.

امیر قلعه نویی و شاگردانش که در آسیا هم روزهای خوبی را سپری می کنند مسلما اگر بتوانند در مقابل صبا هم به برتری برسند نام خود را بیشتر از قبل به عنوان مدعی قهرمانی بر سر زبان ها می اندازند.تیمی که نیم فصل اول با بحران های زیادی مواجه شد حالا با یک آرامش نسبی و عملکرد مناسب ستاره هایش بار دیگر نامش را در بین مدعیان قهرمانی مطرح کرد تا فردا همه منتظر پر شدن سکوهای ورزشگاه و آشتی تبریزی ها با تیم محبوب شان باشند.

اما حریف این هفته تراکتوری ها تیمی است که بالای سر خود علی دایی را می بیند.کسی که در سال های گذشته همیشه با امیر قلعه نویی در دربی های پایتخت و در جدال استقلال و پرسپولیس مچ اندازی می کرد و همواره هم تعریف و تمجیدهای خاصی از همکارش داشت درست مثل قلعه نویی که شهریار را افتخار فوتبال ایران در آسیا و دنیا می داند.

حالا اتفاقات فوتبالی کار را به جایی رسانده که این دو مربی سرشناس در جدالی حساس این بار در تبریز مقابل هم قرار بگیرند آن هم با اهداف کاملا متفاوت تا نتیجه این بازی نقش به سزایی در سرنوشت کورس قهرمانی داشته باشد به خصوص برای امیر و شاگردانش در تبریز.

دیدگاه‌ها