کد خبر : 1317419 | 26 فروردين 1395 ساعت 16:00 | 65.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

پشت پرده شکست بارسلونا از اتلتیکو

مهاجمان بارسلونا شب گذشته در ویسنته کالدرون نتوانستند از لایه های دفاعی مستحکم اتلتیکو عبور کنند و در نهایت تیم مادریدی با پیروزی 2-0 توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

پشت پرده شکست بارسلونا از اتلتیکو
به گزارش "ورزش سه"، با این شکست، رویای کسب سه گانه ای دیگر برای بارسلونا نیز نقش بر آب شد و حالا آنها باید به قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری بیندیشند. اما پشت پرده محو شدن ستارگان بارسا در ویسنته کالدرون چه بوده است؟

از زمانیکه پروفسور اورتگا، مسئول آمادگی جسمانی باشگاه اتلتیکو شده، بالارفتن سطح استقامتی بازیکنان این تیم در بازی ها کاملا مشهود بوده است. بطور مثال بازیکنان اتلتیکو شب گذشته 12 کیلومتر بیشتر از بازیکنان بارسا دوندگی داشتند.

میزان دوندگی اتلتیکو 114.578 کیلومتر بود اما در بارسلونا تنها شاهد 102 کیلومتر دوندگی از سوی بازیکنان این تیم بودیم. اینکه بارسایی ها به سد محکمی در میانه زمین اتلتیکو برخورد کرده بودند بی دلیل نبوده است.

کوکه، گابی، سائول و آگوستو، هافبک های اتلتیکو، همه بالای 11 کیلومتر دویده بودند و برخی(کوکه و سائول) حتی مرز 12 کیلومتر را هم رد کردند. گریزمان هم در نوک حمله 11 کیلومتر دویده بود. در سوی مقابل در بارسلونا تنها اینیستا، آلبا و بوسکتس توانستند بیشتر از 10 کیلومتر بدوند. مسی هم طبق معمول با 7 کیلومتر دوندگی، تنبل ترین بازیکن تیمش بود.

دیدگاه‌ها