کد خبر : 1317475 | 26 فروردين 1395 ساعت 18:39 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری برنده جنگ شاگردان ف ک

پدیده 2 - گسترش فولاد 1؛ اولین باخت تبریز در سال جدید

معین عباسیان موفق شد از اشتباه مدافعان گسترش استفاده کند و نیمه دوم این دیدار را با گلی دیدنی جذاب تر کند.

پدیده 2 - گسترش فولاد 1؛ اولین باخت تبریز در سال جدید
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دو تیم در دقیقه 23 بازی به دلیل رعد و برق و بارش شدید باران بازی شان با وقفه مواجه شد، دیدار خود را بار دیگر آغاز کردند و در نیمه دوم فوتبالی دیدنی را به نمایش گذاشتند.

شاگردان فراز کمالوند و رضا مهاجری که دغدغه ای در هفته های پایانی ندارند در تقابل با یکدیگر فوتبالی جذاب را در مشهد به نمایش گذاشته اند.

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار ورزش سه را همراهی کنید.

استادیوم: ثامن مشهد تماشاگر: 500 نفر

پدیده
مجتبی روشنگر، محمدحسین مرادمند، رضا ناصحی، محسن یوسفی، یونس شاکری، احمد آل نعمه، کریم احمدی، بهمن سالاری، میثم نقی راده، معین عباسیان و محسن بیات
سرمربی: رضا مهاجری

گسترش فولاد
 گئورگی گئورگیف، امید نظامی پور، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، سید محسن حسینی، داریوش شجاعیان، سید مهدی سید صالحی، سامان نریمان جهان، امیر حسین کریمی و مصطفی اکرامی
سرمربی: فراز کمالوند

شرح بازی:
با توجه به وضعیت جوی مشهد و اینکه همیشه معروف است که زمین های مشهد  خیلی خوب نیست، بازی آغاز شد و بازی با شوت محمدحسن ابراهیمی یخش آب شد و دو دقیقه بعد حملات تیم پدیده بیشتر شد و بعد از بارش تگرگ و باران تیم گسترش فولاد حملاتی روی دروازه حریف داشت که البته زهردار نبود. اما در نیمه دوم 5 دقیقه ابتدایی گسترش فولاد روی دروازه حریف حمله کرد و بعد از آن پدیده 3 دقیقه روی دروازه آنها فشار آورد و به گل رسید. سپس کمالوند پیمنتا را وارد زمین کرد و سانتر او روی دروازه پدیده آنها را به گل تساوی رساند و در ادامه این پدیده بود که بار دیگر به سمت محوطه جریمه حریف حمله ور شد و گل برتری را به ثمر رساند و تا پایان از این گل حفاظت کرد.

بهترین بازیکن:
رضا ناصحی، هافبک باتجربه پدیده در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش روز رویایی را پشت سر گذاشت و موفق شدند گسترش را ناکام روانه تبریزکنند. او با به ثمر رساندن گل اول بازی نقش ویژه‌ای در رقم خوردن شرایط بازی به سود تیمش داشت و در نهایت در کنار بادامکی و دیگر بازیکنان تیم در خط میانی موفق شدند، روند حریف را با مشکل مواجه کنند و شاگردان کمالوند باخت را بپذیرند.

اتفاق ویژه:
هوای بهاری مشهد باعث توقف جریان بازی شد. کمتر کسی تصور می‌کرد روز آفتابی مشهد ناگهان با رعدوبرق و بارش شدید باران همراه شود و در نهایت داور مجبور به قطع بازی شود.
دومین اتفاق ویژه این بازی با شکست گسترش رقم خورد، جایی که این شکست باعث ناکامی نمایندگان تبریزی شد و اولین باخت آنها در سال جدید را رقم زد. تراکتورسازی و گسترش در لیگ‌برتر و ماشین‌سازی در دسته اول به عنوان نمایندگان تبریز سال خوب و موفقی را آغاز کرده بودند و این اولین شکست تبریزی‌ها در سال جدید محسوب می‌شود.

شرح گل
پدیده یک گسترش فولاد 0: (دقیقه 57، رضا ناصحی): پدیده ای ها که در دقایق گذشته فشار زیادی روی دروازه گسترش وارد کرده بود در نهایت از شلوغی محوطه جریمه این تیم استفاده کرد و با ضربه رضا ناصحی که زمینی به ثمر رساند گل اول بازی را رقم زد.

پدیده یک گسترش فولاد یک: (دقیقه 65، روی ضربه ایستگاهی لئوناردو پیمنتا، محسن حسینی بالاتر از مدافعان پدیده صاحب موقعیت شد و با ضربه سر دروازه روشنگر را باز کرد و بازی را به تساوی رساند.

پدیده 2 گسترش یک: (دقیقه 70، معین عباسیان): معین عباسیان از اشتباه مدافعان گسترش استفاده کرد و با استارتی دیدنی زودتر از دروازه بان گسترش به توپ رسید و ضربه اش را از بالای دستان او وارد دروازه کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 23: بازی با توجه به بارش شدید باران و رعد و برق از سوی داور قطع شد و بازیکنان به رختکن رفتند تا در صورت مهیا شدن شرایط بازی را از سر بگیرند.
دقیقه 76: معین عباسیان می توانست بار دیگر از اشتباه مدافعان گسترش استفاده کند و برتری تیمش را قطعی کند اما این فرصت خود را از دست داد.

دیدگاه‌ها