کد خبر : 1317962 | 28 فروردين 1395 ساعت 10:55 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بایرن مونیخ - شالکه

دو تیم بایرن مونیخ و شالکه،‌امروز در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بایرن مونیخ - شالکه
به گزارش "ورزش سه"،‌شالکه همواره مقابل بایرن عملکرد خوبی داشته و می‌توان انتظار بازی جذابی را داشت.

بایرن مونیخ

شاگردان پپ گواردیولا با کسب 75 امتیاز از 29 بازی در صدر جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارند. مونیخی ها که اختلافی 7 امتیازی با رده ی دوم جدول دارند،‌برای حفظ امتیاز امروز دیدار سختی پیش رو خواهند داشت.

شالکه در دیدار قبلی خود نیز موفق شد دورتموند را متوقف کند و حال باید دید امروز نیز می‌تواند مقابل بایرن سربلند زمین را ترک کند یا نه.جروم بواتنگ،‌باداشتوبر و روبن به دلیل مصدومیت و آلونسو به دلیل محرومیت غایبین این دیدار هستند.

شالکه

شالکه با کسب 45 امتیاز در رده ی هفتم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌2 شکست،‌2 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. با این حال،‌همانطور که ذکر شد،‌هفته گذشته دورتموند موفق شد شالکه را متوقف کند و همین موضوع می‌تواند حساسیت بازی امروز را به اوج برساند. با این حال،‌در تقابل های پیشین نتایج کاملا به نفع بایرن است.

در 5 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای بایرن و 2 تساوی به ثبت رسیده و شالکه موفق به شکست دادن بایرن نشده است.اوچیدا، هوودس ،‌سم و گورتزکا به دلیل مصدومیت و کولاسیناچ به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

ترکیب احتمالی:

1102686

دیدگاه‌ها