کد خبر : 1318082 | 28 فروردين 1395 ساعت 17:07 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین خاطراتم در تیم ملی ایران رقم خورد

امید نظری:در لیگ‌قهرمانان مقابل‌میلان بازی‌کردم

سایت “aftonbladet” سوئد مصاحبه امروز خود را به ملی پوش دورگه سابق تیم ملی ایران اختصاص داده است.

امید نظری:در لیگ‌قهرمانان مقابل‌میلان بازی‌کردم
به گزارش "ورزش سه"، در مقدمه این مصاحبه آمده است که امید پس از بازی در لیگ قهرمانان اروپا به تیم ملی ایران و اخیرا به لیگ فیلیپین رفته و راه طولانی را در 24 سالگی در فوتبال طی کرده است.او در این مصاحبه از مصدومیت هایش، بازی در لیگ قهرمانان اروپا و بازی در تیم ملی ایران گفت.

رباط پایم در 17 سالگی پاره شد
من فوتبالم را از مالمو آغاز کردم و در تیم 16 ساله ها به همه چیز دست پیدا کردم، من با تیم 21 ساله های مالمو قهرمان شدم و در حالی که فقط 17 سالم بود با تیم اول تمرین می کردم اما پارگی رباط 14 ماه مرا از فوتبال دور کرد. به این ترتیب تا 19 سالگی فوتبال بازی نکردم و سپس یک نیم فصل با تیم جوانان کار کردم.

مقابل میلان هم بازی کردم
بعد از آن به طور قرضی به تیم آنجل هولم رفتم اما به خاطر عملکرد خوبم به مالمو برگشتم و روزهای خوبی همچون بازی در لیگ قهرمانان اروپا و بازی دوستانه مقابل میلان را تجربه کردم. در مقابل میلان من از ابتدا و برادرم امین از اواسط بازی در خط هافبک مالمو بازی کردیم. همه بازیکنان جوان دوست دارند در لیگ های بزرگ بازی کنند اما در فوتبال شانس هم مهم است، البته من شانسم را سرزنش نمی کنم هرچند اگر مصدوم نمی شدم شرایطم بهتر بود اما شاید باید بیشتر تلاش می کردم.


1102801

کی روش برای دعوت من و برادرم به منزل ما آمد
 با تمام این احوال بعد از یک قدم عقب نشینی دو گام به جلو برداشتم، کارلوس کی روش به خانه ما در سوئد آمد و از من و برادرم برای حضور در تیم ملی ایران دعوت کرد و من از آنجا که پدرم ایرانی بود سریعا قبول کردم، بهترین لحظات فوتبالم را در اردوها و تمرینات تیم ملی ایران تجربه کردم و سال 2013 بهترین سال زندگی ام بود.

می خواستم فوتبال را کنار بگذارم
پس از آن پارگی رباط پای دیگر به سراغم آمد، اینجا بود که به این فکر افتادم آیا فوتبال برای من چیزی دارد یا خیر؟ دیگر از فوتبال لذت نمی بردم و تصمیم به فسخ قراردادم با آنجل هولم گرفتم تا فقط به مطالعه بپردازم، اما بلافاصله نماس باشگاه روزنگارد فرصت دوباره لذت بردن از فوتبال را به من داد و پس از آن هم به اف سی گلوبال فیلیپین پیوستم، زمانی از فیلیپین پیشنهاد دریافت کردم گفتم چرا که نه؟ می دانم افراد زیادی نیستند که فوتبال سوئد و اروپا را به مقصد فیلیپین ترک کنند اما الان شرایط فرق کرده و بازیکنان بزرگی به لیگ های آسیایی چین و ژاپن می آیند تیم ما در فیلیپین همیشه از تیم های مدعی است و شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز دارد.

فیلیپین نه؛ فقط به ایران فکر می کنم
من از شرایط اینجا راضی هستم، اینجا برای بازی متوسط نیامده ام ، آمده ام که نشان دهم هنوز هم آماده هستم، من اینجا پیراهن شماره 10 را بر تن می کنم و طی شش بازی 4 گل زده ام و یک پاس گل داده ام. اخیرا گفته شده که می خواهم به جای تیم ملی ایران به تیم ملی فیلیپین بپیوندم اما من در حال حاضر فقط به تیم ملی ایران فکر می کنم.

بعد از فوتبال به موزیک علاقه دارم
 جالب ترین اتفاقات در تیم ملی ایران برای من رقم خورد، هرگز بازی مقابل کره جنوبی در مقابل یکصد هزار تماشاگر را فراموش نمی کنم. بعد از فوتبال به موزیک علاقه دارم و سبک مورد علاقه ام rnb است، البته شادی های گلم از پیش تمرین شده نیست اما می توانم قول بدهم بعد از قهرمانی تیمم طرفدارن مان را حسابی سورپرایز خواهم کرد.

دیدگاه‌ها