کد خبر : 1318134 | 28 فروردين 1395 ساعت 19:57 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

احمدزاده: ترس از افتادن نداریم

محمد احمدزاده می گوید فولاد در نیمه دوم بازی بسته‌ای ارائه کرد و روی ضد حمله به دنبال زدن گل بود.

احمدزاده: ترس از افتادن نداریم
به گزارش "ورزش سه"، محمد احمدزاده بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان گفت:

روی غفلت بازی را از دست دادیم
فکر می‌کنم یک بازی پایاپای در نیمه اول انجام دادیم. فولاد یک فرصت به دست آورد و به گل رسید. بازی را نباید در نیمه اول از دست می‌دادیم، روی غفلت بازی را از دست دادیم.

فکر نمی کردم سه امتیاز را از دست بدهیم
فولاد در نیمه دوم بازی بسته‌ای ارائه کرد و روی ضد حمله به دنبال زدن گل بود. تلاش بازیکنان در نیمه دوم زیاد بود. به حق‌مان که حداقل کسب یک امتیاز بود دست پیدا نکردیم. از بازیکنان بیش از این انتظار داشتم. فکر نمی‌کردم در هیچ لحظه‌ای از بازی 3 امتیاز را از دست دهیم.

ترس افتادن نداریم
‌تیمی که 10 امتیاز عقب است هم می‌گوید به بقا در لیگ امیدوارم. 10 امتیاز از یکی از رقیبانمان پیش هستیم و از نزدیکترین رقیبمان هم 2 امتیاز با تفاضل گل مثبت 3 جلوتر هستیم. تیمی که 5 امتیاز از رقیبان خود عقب تر است هم نمی‌گوید سقوط می‌کنم. فوتبال برد و باخت دارد. چندی پیش 3 امتیاز از حریفمان پیش بودیم که اکنون فاصله ما با نزدیکترین رقیمان 2 امتیاز شده است. نگرانیم اما ترس افتادن نداریم.

کسب یک امتیاز شدنی بود
مشکلات را باید کالبد شکافی کرد. باید صحبت امروز را بکنیم. می‌خواستیم نتیجه بازی را واگذار نکنیم اما این اتفاق نیفتاد. بازی پایاپای بود البته می‌توانید موافق نظر من نباشید. نتیجه بازی بیانگر روند مسابقه نیست. کسب حداقل یک امتیاز برای ما در این بازی شدنی بود.

دیدگاه‌ها