کد خبر : 1318379 | 29 فروردين 1395 ساعت 18:20 | 65K بازدید | 0 دیدگاه

بهمن فروتن:

حالا پرسپولیس آهوست و استقلال شکارچی!

بهمن فروتن از مربیان کاربلد واز کارشناسان باسوادی است که البته قدرتش در ادبیات فارسی ونگرش هنریش بر علوم فنی وفوتبالیش میچربد،

حالا پرسپولیس آهوست و استقلال شکارچی!
به گزارش "ورزش سه"؛ او درباره بازی استقلال وپرسپولیس فارغ از احساسات وتعصبات رنگی این گونه میگوید:استقلال میتوانست در این دربی موفق باشد اما اسیر توفان پرسپولیس شد که با احساسات زیاد خود جنگ را بردند.

فروتن میگوید قبل از این که شیحی از زمین خارح  شود او بهترین بازیکن زمین بود وبعد از بیرون رفتنش استقلال افت قابل ملاحظه ای کرد.

بهمن فروتن که طرفداریش از استقلال تعجب برانگیز بود خودش توضیح داد بله زمانی من مدیر فنی تیم استقلال بوده ام اما حرفم ربطی به تعصب ندارد واز طرفداران استقلال متعجبم که بدون علم وآگاهی درباره مربی این تیم حرف می زنند.

من تصور میکنم اگر تیمی 20 هفته در لیگ صدرنشین میشود لیاقت آن را دارد اما اشکال کار استقلال همین بود که زیاد صدرنشین شد.

او ادامه میدهد:در بازیهای لیگ همیشه یک آهو داریم که صدرنشین است وشکارچی هایی که دنبالش میروند،همه تیم ها در بازی برابر استقلال بهترین بازی خود را انجام میدادند اما اگر صدرنشیینی دست به دست نمیشد شاید استقلال کمتر شکارچی داشت،حالا که پرسپولیس آهو شده است من تصور میکنم حفظ موقعیت وبرد برابر استقلال اهواز برایش به مراتب سخت تر از بازی برابر تیم فوتبال استقلال است.

بهمن فروتن بار دیگر از شرایط ماهوی استقلال میگوید واذعان دارد:استقلال از حیث بضاعت انسانی تیم فوق العاده ای نبوده ونتایج استقلال بهتر از موقعیتش بوده است.

دیدگاه‌ها