کد خبر : 1318543 | 30 فروردين 1395 ساعت 12:11 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

توهیر: به دنبال سرمایه گذار جدیدی هستم

اریک توهیر، مالک باشگاه اینترمیلان عنوان کرد که قصد دارد سهامدار جدیدی را به هیئت مدیره اضافه کند تا از لحاظ اقتصادی وضعیت اینتر بهبود بیابد.

توهیر: به دنبال سرمایه گذار جدیدی هستم
به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور توهیر به جای ماسیمو موراتی در سال 2013 ، او هزینه زیادی برای اینتر انجام داده ولی نتوانسته بازگشتی در قبال سرمایه اش داشته باشد. حال او به دنبال سهامداری جدید است که با او شراکت کند.

او گفت:" دو سال است که اینجا هستم و سعی دارم ترکیب را از نو بسازیم. ماسیمو موراتی به من توصیه هایی دارد و کمک می‌کند. ما در مسیر درستی هستیم. عملکرد ما در حال پیشرفت است، ما تیم خوبی هستیم که مربی بزرگی دارد. ساختار مدیریتی قدرتمندی داریم و نه تنها از لحاظ ورزشی بلکه از لحاظ تبلیغاتی هم در پیشرفت هستیم.

من رئیس باشگاه هستم و می‌خواهم اینتر بار دیگر به تیم بزرگی تبدیل شود. این یک روند می طلبد که برای همین می‌گوییم برنامه 5 ساله. علاقه ای به فروش بیشتر سهام باشگاه را ندارم. من در تیم می‌مانم و بیشتر سهم را نگه می‌دارم. من به حمایت نیاز دارم. اگر بتوانیم یک همکار استراتژیک به تیم اضافه کنیم که بتواند اینتر را قوی تر کند چرا که نه. این اتفاق در سرتاسر دنیا رخ می‌دهد."

دیدگاه‌ها