کد خبر : 1318730 | 31 فروردين 1395 ساعت 00:40 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیزارو: نقاط ضعف بایرن را می‌شناسم

مهاجم سابق بایرن مونیخ اذعان کرد برای غلبه بر این تیم برنامه‌هایی دارد.

پیزارو: نقاط ضعف بایرن را می‌شناسم
به گزارش "ورزش سه"، کلاودیو پیزارو این روزها روحیه بسیار خوبی دارد چرا که با گلی که این هفته در بازی مقابل وولفسبورگ به ثمر رساند نامش را به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه وردر برمن جاودان کرد: ثبت رکورد اتفاق خاصی است، سعی خواهم کرد گل‌های بیشتری بزنم تا حالا حالاها نفر دومی به آمار من نرسد."

او که تا تابستان 2015 در بایرن مونیخ عضویت داشت، حال به مناسبت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در آستانه ملاقات دوباره با تیم سابقش قرار دارد:" بازی خاصی برای من خواهد شد؛ در مقابل تیم سابقم و دوستان قدیمی‌ام.

مطمئنم آنها برای من احترام قائلند. اما من نقاط ضعفشان را می‌شناسم و می‌توانم از آنها استفاده کنم. همین می‌تواند یک امتیاز برای ما باشد. رسیدن به فینال جام حذفی در برلین اتفاق ویژه‌ای خواهد بود، مخصوصا که خیلی از بازیکنان ما تجربه و شناختی از این احساس ندارند. سعی می‌کنم در گفتگوهایم با بچه‌ها عظمت این احساس را برایشان تبلیغ کنم. فعلا در آنها تا اندازه‌ای انگیزه برای رسیدن به جام وجود دارد."

گفتنی است پیزارو با 11 گلی که از ابتدای سال 2016 تا امروز به ثمر رسانده، بهترین گلزن دور برگشت فصل جاری بوندس‌لیگا محسوب می‌شود. هفت گلی که او در پنج بازی اخیر تیمش به ثمر رسانده آماری قابل توجه است که این بازیکن را بار دیگر به صفحه نخست رسانه‌های آلمانی آورده است.

دیدگاه‌ها