کد خبر : 1318812 | 31 فروردين 1395 ساعت 12:07 | 27.9K بازدید | 1 دیدگاه

اینطور لیگ برتری شدن، فایده ای ندارد

فضلی: خطیبی مرا زد، بیهوش شدم!

مربی تیم نساجی مازندران نسبت به رفتارهای رسول خطیبی اظهارات تندی را بیان کرد.

فضلی: خطیبی مرا زد، بیهوش شدم!
به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی دیروز تیمهای ماشین سازی و نساجی مازندران در لیگ دسته اول کادرفنی دو تیم با هم درگیر شدند. او ادعا می کند رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی ضربه ای به صورت وی زده که باعث بیهوشی چند دقیقه ای این مربی شد.

خطیبی توهین کرد و مرا زد

فضلی که به عنوان دستیار موسوی در نساجی فعالیت می کند، درباره اتفاقات بازی دیروز به ورزش سه می گوید: اواسط بازی ما می خواستیم با داور مسابقه صحبت کنیم؛ رسول خطیبی با وجود اینکه محروم بود از روی سکوها به داخل زمین آمد و با سرپرست ما الفاظ زشتی را نسبت داد. من عصبانی شدم و گفتم شما نمی توانی داخل زمین بیایی اما توهین کرد. خطیبی به من گفت حرف بزنی، تو را می زنم که گفتم این کاره نیستی! او مرا هول داد و بعد از آن دو نفر از پشت سرش آمدند و مرا زدند. همانجا روی زمین افتادم و بعد فهمیدم آن دو نفر یونس باهنر، دستیار خطیبی و آنالیزور تیمش هستند.
کل نیمه دوم را من روی نیمکت تیم مان خوابیده بودم.

بزرگی به زور و قدرت نیست

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: البته او از قبل هم با من دشمنی داشت. زمانی که من گسترش فولاد بودم،او به خاطر بازوبند کاپیتانی همه کار کرد و همیشه می خواهد با قلدر بازی ثابت کند بزرگ است. در صورتی که بزرگی به زور و قدرت نیست. کارنامه ما مشخص است. بروید آمار در بیاورید من چند گل زدم و خطیبی چند گل. اگر به تیم ملی رسید، پشتوانه قوی داشت و من پشتم به جایی گرم نبود. همین حالا هم پشتش به جایی گرم است. الان هم مطمئن هستم فیلم بازی رو می برند که این درگیری وجود نداشته باشد.

ماجرای تست

مربی تیم نساجی در ادامه یک درخواست مسئولان کمیته اخلاق می کند: من از کمیته اخلاق و آقای علیپور در کمیته صیانت از فوتبال می خواهم درباره خطیبی تحقیق کند. به نظرم باید از همه مربیان از جمله خطیبی تست بگیرند. این چه داستانی است؟ آقای اصفهانیان برای چه داور همزبان برای ماشین سازی انتخاب می کند؟ آخر سر هم با ناداوری سرمان را بریدند.

اینطور لیگ برتر رفتن فایده ندارد

فضلی با اشاره به ضربه خوردن نساجی بیان می کند: تیم نساجی هرسال از این مسائل ضربه می خورد. آقای بهروان مازندرانی است، یکبار نشده از تیم ما دفاع کند. اینطوری لیگ برتر رفتن، چه فایده ای دارد؟ سرمان را بریدند، آقای پرهام مالک باشگاه از جیبش هزینه می کند، چرا باید اینطور با ما رفتار کنند؟

دیدگاه‌ها