کد خبر : 1318945 | 31 فروردين 1395 ساعت 17:36 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

سالارزاده: اولادی مهاجم بزرگی بود

سعید سالارزاده بازیکن تیم فوتبال ملوان درگذشت مهرداد اولادی را به خانواده‌اش و جامعه فوتبالی تسلیت می‌گوید.

سالارزاده: اولادی مهاجم بزرگی بود
به گزارش "ورزش سه"، سالارزاده با ناراحتی از درگذشت اولادی می‌گوید: من چیزی به ذهنم نمی‌آید و همه‌اش دارم فکر می‌کنم، آخر چطوری مگر می‌شود؟ تنها چیزی که به فکر می‌رسد تنها این است که بگویم فوروارد بزرگی بود، خیلی بزرگ بود، خیلی آماده بود و الان این اتفاق را شنیدم تاسف می‌خورم که بازیکنی به این خوبی باید خیلی راحت از بین ما برود.

این بازیکن با گلایه از سایر کسانی که پیغام می‌دهند و تازه بعد از مرگ به یادش افتاده‌اند خاطرنشان کرد: من با دیدن کسانی که بعد از مرگ مهرداد حضور پیدا می‌کنند و داداش داداش می‌گویند دلم آتش می‌گیرد. آن موقعی که بود و می‌توانستند کمکش کنند، دستش را بگیرند و کمکش کنند، داداش نبودند؟! الان که رفته همه برایش پیغام تسلیت می‌فرستند و می‌گویند برادر، رفیق و انگار صدسال با مهرداد بودند. من فقط از این پیغام‌ها  ناراحت می‌شوم و برای همین از راه دور به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم.

او در خصوص روزهای حضورش با مهرداد افزود: با او روزهای خوبی در ملوان داشتم، جلویش بازی‌های زیادی انجام داده بودم. بازیکن بزرگی بود، مثل اولادی فکر نمی‌کنم دیگر پیدا شود و کاش این اتفاقی که اینجا شنیدم و ناراحتم کرده و کسی در کنارم نیست که ناراحتی‌ام از این ضایعه را با او بازگو کنم و با من همدردی کند. ان‎شاءالله که غم فوتبالیست دیگر را نبینیم و امیدوارم مسئولان فکری برای مشکلات و گرفتاری‌هایشان انجام بدهند. نه اینکه با مرگ آنها و عکسشان سعی کنند که تسلی باشند که دیگر هیچ سودی ندارد.

دیدگاه‌ها