کد خبر : 1319021 | 31 فروردين 1395 ساعت 21:43 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - لاتزیو

یوونتوس برای ادامه قدرت نمایی هایش در سری A در تورین به مصاف لاتزیو خواهد رفت.

پیش بازی یوونتوس - لاتزیو
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس می تواند با پیروزی مقابل لاتزیو و در صورت توقف ناپولی مقابل بولونیا، زودتر از هر تیم دیگری قهرمانی اش را در پنج لیگ معتبر اروپایی جشن بگیرد.

یوونتوس

اوضاع در تورین کاملا مساعد است. آلگری و شاگردانش دیر یا زود عنوان قهرمانی سری A را تصاحب می کنند و اسکودتو را برای پنجمین بار پیاپی فتح خواهند کرد. آن ها همین هفته هم شانس قهرمانی دارند و می توانند با پیروزی مقابل لاتزیو در صورت توقف ناپولی، اسکودتو را در همین هفته قطعی کنند. آمار یووه مقابل لاتزیو خیره کننده است. آن ها از دسامبر 2003 به این سمت در لیگ مقابل بیانکوچلسی شکست نخورده اند و 16 پیروزی کسب کرده اند. لاتزیو طی این سال ها همواره حریف کم دردسری برای یووه بوده و این بار نیز کار سختی برای مقابله با این تیم پیش رو دارد. مصدومیت مارکیزیو تنها نقطه تاریک یوونتوس در این روزها است. هافبک ایتالیایی کل فصل و یورو 2016 را از دست می دهد.

لاتزیو

دو پیروزی اخیر مقابل امپولی و پالرمو تا حدی اوضاع لاتزیو را پس از اخراج پیولی بهتر کرده است. لاتزیو با 48 امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفته و هنوز اندک امیری برای کسب سهمیه لیگ اروپا دارد. با این حال آمار آن ها مقابل یوونتوس بسیار ضعیف است. لاتزیو در 9 دیدار از 14 دیدار اخیر خود مقابل یوونتوس نتوانسته  دروازه این تیم را باز کند و از سال 2008 به این سمت نیز هیچ گاه نتوانسته  بیش از یک گل وارد دروازه تیم تورینی کند. کار لاتزیو این بار نیز مقابل تیم رکورد زن یوونتوس در یوونتوس استادیوم دشوار خواهد بود.

1103445

دیدگاه‌ها