کد خبر : 1319114 | 01 اردیبهشت 1395 ساعت 11:16 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی جنوا - اینتر

دو تیم جنوا و اینتر،‌امروز در ورزشگاه کموناله لوئیجی فراریس شهر جنوا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی جنوا - اینتر
به گزارش "ورزش سه"،‌ اینتر که در فاصله 4 امتیازی رم قرار گرفته،‌امیدوار به کسب سهمیه در تلاش است و این بازی برایش اهمیت بسیاری زیادی دارد.

جنوا

جنوا با کسب 40 امتیاز از 33 بازی در رده ی یازدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 شکست و 3 پیروزی کسب کرده اند و روند پرفراز و نشیبی داشته اند. حال جنوا باید به مصاف اینتر میلان برود که در دیدارهای اخیرش نتایج نسبتا خوبی مقابل انها کسب کرده است.

در 5 تقابل پیشین دو تیم، 2 پیروزی برای جنوا و 3 پیروزی برای اینتر به دست آمده که نشان از نزدیک بودن دیدارهای دو تیم دارد.توماس رینکون و متیا پرین به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان در دیدار امروز نیستند که این یک نکته بسیار مثبت برای شاگردان مانچینی است.

اینتر

شاگردان روبرتو مانچینی با کسب 61 امتیاز از 33 بازی در رده ی چهارم جدول قرار گرفته اند و تنها 4 امتیاز با رم و رده ی سوم فاصله دارند. تمام تلاش نراتزوری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است زیرا دست آنها را برای جذب بازیکن در تابستان بازخواهد گذشت.اینتر در 5 بازی اخیر خود،‌3 پیروزی،‌1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و نسبتا در فرم خوبی قرار دارد.

با این حال، آنها از سال 2011 موفق به کسب پیروزی در خانه جنوا نشده اند و چالشی سخت پیش روی مانچو و شاگردانش است. اینتر مصدوم و محرومی ندارد و با تیم اصلی خود در این دیدار حاضر خواهد شد.

ترکیب احتمالی:

1103503

دیدگاه‌ها