کد خبر : 1319256 | 02 اردیبهشت 1395 ساعت 08:45 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی میلان - کارپی

میلان در دومین دیدار با سرمربی جدید خود در سن سیرو به مصاف کارپی خواهد رفت.

پیش بازی میلان - کارپی
به گزارش "ورزش سه"، کریستین بروکی، سرمربی جدید میلان، به دنبال تثبیت جایگاه خود برای فصل آینده است.

میلان


پیروزی شیرین 1-0 در خانه سمپدوریا با سرمربی جدید، روحیه تیم را پس از اخراج میهایلوویچ بسیار بهتر کرده است. با این حال میلان از نداشتن پارامتر ثبات رنج می برد و برای رسیدن به این پارامتر، نیاز به پیروزی های پی در پی دارد. دیدار مقابل کارپی روی کاغذ در سن سیرو نباید دیدار سختی برای کریستین بروکی باشد. سرمربی جدید میلان به دنبال تثبیت جابگاهش در فصل آینده است و در این راه چنین پیروزی هایی می تواند موثر باشد.

بالوتلی در دیدار مقابل سمپدوریا مورد اعتماد بروکی قرار گرفت و انتظار می رود تا بار دیگر در ترکیب اصلی میلان حضور داشته باشد. ام بایه نیانگ، همچنان مهم ترین مصدوم میلان است که نمی تواند در دیدار مقابل کارپی به میدان رود. میلان با 52 امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار دارد.

کارپی

اوضاع تیم تازه صعود کرده کارپی به سری A بسیار دشوار است. آن ها تنها 1 امتیاز تا مرز سقوط فاصله دارند و تک تک بازی ها تا انتهای فصل برایشان حیاتی خواهد بود. کارپی امیدوار است تا در سن سیرو از میلان دست کم 1 امتیاز کسب کند. 1 امتیازی که می تواند نقش مهمی در هفته های پایانی برای بقا ایفا کند.

کارپی از 5 دیدار اخیر خود در 3 دیدار پیروز شده و فرم مناسبی دارد. این تیم در اولین سفر خود به میلان در فصل جاری موفق شد اینتر را 1-1 متوقف کند و همین مسئله می تواند روحیه این تیم را در  بازگشت به سن سیرو دو چندان کند.

ترکیب احتمالی:

1103647

دیدگاه‌ها