کد خبر : 1319308 | 02 اردیبهشت 1395 ساعت 01:15 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

توبیاس اشتیلر:

پنالتی‌ای که برای بایرن گرفتم، اشتباه بود

داور دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان از سوت اشتباهی که بسود بایرنی‌ها زد، عذرخواهی کرد.

پنالتی‌ای که برای بایرن گرفتم، اشتباه بود
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بایرن مونیخ درحالی با نتیجه 2 بر 0 وردر برمن را شکست داد و به فینال جام حذفی آلمان راه پیدا کرد که گل دوم بایرن روی یک ضربه پنالتی پر حرف و حدیث زده شد که اخبار بعد از این دیدار را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

بعد از اذعان رومنیگه، سامر و توماس مولر به اشتباه بودن این تصمیم داوری و حتی عذرخواهی پپ گواردیولا در اینباره، توبیاس اشتیلر که قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت هم مجبور به واکنش شد و گفت:" من متاسفم که در تصمیمگیری اشتباه کردم. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. من جاگیری خوبی داشتم اما یک لحظه دیدم برخوردی اتفاق افتاد و حال آنکه برخوردی نبود. البته این صحنه نتیجه بازی را تعیین نکرد و برمنی‌ها هم بسیار باانصاف رفتار کردند."

با این حال این اظهارات تیم حریف را اگرچه اعتراضی نمی‌کنند اما دلداری نمی‌دهد. یانک اشترن‌برگ که ظاهرا خطای او در دقیقه هفتاد ویدال را سرنگون کرده بود، دراینباره گفت:" اتفاقا من خیلی جدی منتظر بودم سوت داور را برای شبیه‌سازی بازیکن حریف بشنوم چرا که خودم فهمیدم که اصلا برخوردی بین ما اتفاق نیفتاد.

در نهایت ما متضرر شدیم و از فینال باز ماندیم. برای همین اعتراف می‌کنم ایکاش من هم کمی هوشمندانه‌تر رفتار کرده بودم و با هر دو پا به سمت توپ نمی‌رفتم." کاپیتان وردر برمن هم گفت:" ناراحتم چرا که این صحنه دقیقا در لحظاتی رخ داد که ما حسابی سوار بر بازی بودیم و حس می‌شد دقایق باقیمانده می‌تواند ثمری داشته باشد."

دیدگاه‌ها