کد خبر : 1319347 | 02 اردیبهشت 1395 ساعت 10:25 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

استیماچ: شکست سنگین و ناامید کننده‌ای بود

سرمربی سپاهان شکست سنگین برابر نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را ناامید کننده دانست و نداشتن تمرکز را دلیل این شکست عنوان کرد.

استیماچ: شکست سنگین و ناامید کننده‌ای بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، روزهای کابوس وار سپاهان همچنان ادامه دارد. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا آبروریزی کرد و در دیدار برابر الإتحاد عربستان با چهار گل تن به شکست داد تا با سه امتیاز در قعر جدول رده بندی باقی بماند و از دور رقابت ها کنار رود.

ایگور استیماچ سرمربی سپاهان بعد از بازی این گونه به شکست سنگین تیمش واکنش نشان داد: شکست سنگین و ناامید کننده ای بود. اشتباهات زیادی داشتیم و همین هم باعث شد تا حریف به راحتی دروازه ما را باز کند. بازیکنان الإتحاد از نظر روحی بهتر از ما بودند و به همین خاطر هم از فرصت های خود به خوبی استفاده می کردند.

او ادامه داد: در نیمه نخست عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و چند بار صاحب موقعیت گلزنی شدیم با این حال نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. در نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتیم و همین هم کار دست ما داد و باعث شد تا سه بار دروازه ما باز شود.

به گزارش ایسنا، پس از شکست سنگین سپاهان مقابل الاتحاد عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، استیماچ از هدایت زردپوشان اصفهانی کناره‌گیری کرد.

استیماچ از هفته یازدهم لیگ برتر و پس از کناره‌گیری فرکی هدایت این تیم را قبول کرده بود اما نتوانست نتایج خوبی را با این تیم کسب کند.

دیدگاه‌ها