کد خبر : 1319373 | 02 اردیبهشت 1395 ساعت 12:40 | 71.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: ای کاش رونالدو را زودتر بیرون می‌کشیدم

زین الدین زیدان از اینکه در بازی شب گذشته برابر ویارئال وقتی تیمش با اختلاف گل خوبی پیش بود رونالدو را تعویض نکرده پشیمان است.

زیدان: ای کاش رونالدو را زودتر بیرون می‌کشیدم
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد با سه گل ویارئال را در برنابئو شکست داده و به تعقیب بارسلونا و اتلتیکو ادامه دهد. مساله نگران کننده اما دقیقه 91 بازی رخ داد وقتی رونالدو با چهره ای جدی و در حالیکه پای خود را گرفته بود مستقیم راهی رختکن شد و رئال را ده نفره رها کرد. خبرها حاکی از آن هستند که رونالدو پس از تلاش نافرجام در زدن یک قیچی برگردان، از گرفتگی شدید عضلانی رنج می برد و هنوز مشخص نیست این مصدومیت تا چه اندازه وخیم است.

زیدان در نشست خبری پس از بازی در مورد رونالدو گفت:" معتقدم بازیکنی مثل رونالدو که تا بدینجا در همه بازی ها حضور داشته، نیاز دارد در یکسری مسابقات پیش از پایان 90 دقیقه تعویض شده یا اصلا در یک بازی به میدان نرود و استراحت کند ولی او از آن دست بازیکنانی است که دوست دارد همیشه بازی کرده و به تیمش کمک کند.

پس از مصدومیت رونالدو، من به شدت نگران شدم ولی در رختکن وقتی او را دیدم نگرانی ام تا حدود زیادی برطرف شد. حالا که فکر می کنم می بینم چه خوب می شد زودتر او را از بازی بیرون می کشیدم تا این اتفاق هم رخ نمی داد."

دیدگاه‌ها