کد خبر : 1319470 | 02 اردیبهشت 1395 ساعت 18:28 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

سخت‌ترین آزمون برای شاگردان ویسی

آبی‌های دوست‌داشتنی در مصاف قهرمانی

عبدالله ویسی تمام هفته گذشته را به بازی فردا فکر کرده است، مسابقه‌ای بسیار دشوار در زمین اختصاصی گسترش در تبریز.

آبی‌های دوست‌داشتنی در مصاف قهرمانی
به گزارش "ورزش سه"، گسترشی‌ها در دو مسابقه آخر خود در این زمین 7 گل به ثمر رساندند و منتظرند تا باز این درخشش را تکرار کنند. شاگردان فراز کمالوند بعد از شکست مقابل پدیده دوباره تمرینات سخت هفته گذشته را از سر گذرانده‌اند تا در تعیین سرنوشت لیگ نقش خود را ایفا کنند. گسترشی‌ها که با پرسپولیس هم یک هفته به آخر لیگ مسابقه خواهند داشت، هم برای پیشرفت در جدول و هم برای اینکه بتوانند برای تراکتورسازی که مدعی پنهان لیگ است،  نقش کلیدی خود را ایفا کنند. از این رو رقابت فردا مقابل استقلال خوزستان یک نبرد بی‌رحم و تمام عیار خواهد بود.

این دو تیم که رنگ غالب پیراهنشان آبی است، از دو مربی جوان بهره می‌برند که از پیشتازهای نسل خود محسوب می‌شوند؛ عبدالله ویسی که امسال با دست خالی تیمش را تبدیل به مدعی بزرگ لیگ کرده و فراز کمالوند که بخصوص در نیم فصل دوم دوباره اثبات کرد که چه مربی قابل و فوق‌العاده‌ای است. اگر استقلال خوزستان از پس این حریف بربیاید، می‌تواند آسوده‌تر لیگ را ادامه بدهد چراکه به نظر سخت‌ترین بازی این تیم تا پایان لیگ همین مسابقه فرداست. آنها در صورت کسب 3 امتیاز این بازی حتی ممکن است صدرنشین لیگ هم بشوند البته بیشتر پیش‌بینی‌ها روی توقف نایب قهرمان لیگ در تبریز است.

گسترش در هفته بیست‌ودوم و بیست‌چهارم استقلال اهواز و ذوب آهن را با 4 گل شکست داده و در هفته بیستم 3 گل به ملوان زده است و در هفته هجدهم با 2 گل از سد صبا گذشته است. آنها 2 هفته پیش هم 10 نفره 3 ـ 2 راه آهن را شکست دادند تا در بازی‌های خانگی این چند هفته نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته باشند. قطعا کمالوند فردا هم تیم خود را با نهایت قدرت به میدان خواهد فرستاد. باید منتظر شروع این بازی سخت و تاکتیکی باشیم.

دیدگاه‌ها