کد خبر : 1319588 | 03 اردیبهشت 1395 ساعت 12:33 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

فان‌خال:من و روبرتو مارتینز شباهت‌هایی داریم

لوئیس فان‌خال،‌سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که شباهت‌هایی بین خود و روبرتو مارتینز،‌سرمربی اورتون که در نیمه نهایی جام حذفی باید به مصاف آنها بروند می‌بیند.

فان‌خال:من و روبرتو مارتینز شباهت‌هایی داریم
به گزارش "ورزش سه"،‌هر دو مربی به شدت از سوی هواداران و باشگاه تحت فشار هستند که نتایج بهتری در ادامه کسب کنند و هر دو ثابت کرده اند که ترسی از اعتماد به بازیکنان جوانشان ندارند. فان‌خال از بازیکنانی مثل راشفورد،‌جسی لینگارد،‌تیم فوسو منصاح و کارمون بورثویک-جکسون استفاده کرد و همچنین خط حمله اش از زمان حضور مارسیال به شدت وابسته به مهاجم فرانسوی بوده است.از سوی دیگر مارتینز نیز با اتکا به جان اتونز، راس بارکلی و روملو لوکاکو تا به اینجای فصل پیش آماده است.

فان‌خال در این رابطه گفت:" به نظرم نشانه‌های یک مربی خوب را می‌توان در او دید زیرا او هم به بازیکنان جوان اعتقاد دارد. همیشه در تیم انگیزه وجود دارد و فکر می‌کنم این موضوع خیلی مهم باشد. همچنین باید ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در تیم داشت و استفاده کرد."

فان‌خال درباره سابقه اش در استفاده از بازیکنان جوان گفت:" در بایرن توماس مولر، در بارسلونا ژاوی و اینیستا و مثال‌های زیادی وجود دارند. راشفورد هنوز آماده نیست. این را خودش هم می‌داند. استفاده از بازیکنان جوان در تیم و ترکیب اصلی جرات می‌خواهد."

دیدگاه‌ها