کد خبر : 1319601 | 03 اردیبهشت 1395 ساعت 12:35 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

او در شرایط کنونی بهترین گزینه بود

چرخابی: از زاغی‌نژاد انتقاد نکنید

عضو کمیته فنی تیم سپاهان اعتقاد دارد قاسم زاغی‌نژاد انتخاب خوبی برای سپاهان بوده است.

چرخابی: از زاغی‌نژاد انتقاد نکنید
حسین چرخابی با اشاره به جدایی استیماچ از هدایت تیم سپاهان و انتخاب قاسم زاغی‌نژاد به عنوان سرمربی جدید به "ورزش‌سه" می گوید: با توجه به شکست سنگینی که تیم سپاهان در بازی با الاتحاد متحمل شد، ایگور استیماچ مجبور به کناره‌گیری شد و باشگاه نیز با توجه به ناکامی‌های گذشته، استعفای این مربی کروات را مورد پذیرش قرار داد. در چنین شرایطی کمیته فنی تشکیل جلسه داد و زاغی‌نژاد را به عنوان سرمربی تیم تا پایان فصل برگزید.

او درباره دلایل انتخاب زاغی‌نژاد عنوان می کند: تیم ما سپاهان شرایطش در لیگ برتر طوری است که نه سقوط می کند و نه می تواند سهمیه آسیایی بگیرد. در این شرایط کسب رتبه پنجم با سیزدهم هیچ تفاوتی ندارد. پس تیم نیاز به یک مربی داشت که از بازیکنان شناخت داشته باشد و بتواند تیم را به درستی هدایت کند. اگر سرمربی از بیرون از سپاهان به تیم اضافه می شد، زمانی برای به دست آوردن شناخت از بازیکنان نداشت. به همین خاطر زاغی نژاد، بهترین گزینه برای سپاهان بود.

چرخابی درباره انتقادهایی که از این تصمیم می شود، تاکید می کند: به نظر من الان زمان انتقاد کردن نیست. تیم به اندازه کافی ناکام بوده و حالا تغییری که ایجاد شده می تواند شوک مثبتی را به وجود آورد. من از هواداران می خواهم حمایت کنند تا اتفاقات خوبی برای تیم رقم بخورد. این تیم در پایان فصل برای سال آینده باید تغییراتی اساسی داشته باشد تا بتواند به روزهای اوج خود برگردد.

دیدگاه‌ها