کد خبر : 1319917 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 11:25 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

در رختکن استقلال چه گذشت؟

تشکر مظلومی از بازیکنان بابت برد فولاد

بعد از شکست در دربی و پشت سر گذاشتن چند روز پر از تنش برد شیرین برابر فولاد باعث شد تا بار دیگر آرامش به اردوی استقلال بازگردد.

تشکر مظلومی از بازیکنان بابت برد فولاد
به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین 4-2 برابر پرسپولیس انتقادات فراوانی را از استقلال و کادر فنی اش در بر داشت تا جایی که در طول روزهای گذشته اردوی آبی پوشان تحت الشعاع شایعات فراوانی قرار گرفت و حتی کار به جایی رسید که خبرهای ضد و نقیضی در ارتباط با احتمال ایجاد تغییرات روی نیمکت رهبری تیم هم به گوش رسید.

با این شرایط استقلال راهی بازی حساس با فولاد شد تا بلکه در این مصاف بتواند دوباره آرامش را بازگرداند که بازی خوب جوانان استقلال زمینه یک برد پرگل و شیرین را فراهم کرد تا دوباره استقلال برای رسیدن به قهرمانی امیدوار شود. زدن سه گل به فولاد دراگان اسکوچیچ نتیجه ای بود که شاید خود مربیان استقلال هم تصورش را نمی کردند اما بازی خوب استقلالی ها این اتفاق را رقم زد تا بعد از اتمام بازی سرمربی استقلال شادمان ترین فرد حاضر در رختکن باشد.

پرویز مظلومی در بدو ورود به رختکن شاگردانش را دور هم جمع کرد و ضمن تشکر از بابت نمایش خوب آنها مقابل فولاد خطاب به استقلالی ها گفت:« دیدید که توانایی شما زیاد است و می توانید بهترین نمایش را ارائه دهید. من هیچ وقت به این توانایی تیمم شک نداشتم و الان هم ضمن تشکر و خسته نباشید بابت غیرتی که به خرج دادید و این برد حیثیتی را بعد از دربی به ثبت رساندید از شما می خواهم که در سه بازی باقی مانده هم به همین نحو ادامه دهید تا بلکه به قهرمانی که حق شماست ، برسیم».

دیدگاه‌ها