کد خبر : 1320516 | 06 اردیبهشت 1395 ساعت 11:25 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان امیری برای جدایی از نفت

مهاجم ملی پوش نفتی ها بعد از شکست برابر سپاهان صبرش لبریز شد و صحبت های تندی علیه مدیریت باشگاه انجام داد تا برای جدایی خط و نشان بکشد.

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که بدون شک یکی از بهترین بازیکنان نفت در یکی، دو فصل گذشته محسوب می شود سرانجام کاسه صبرش از شرایط این فصل نفت لبریز شد و بعد از بازی با سپاهان با گفتن این جمله که باشگاه نفت در حال حاضر صاحبی ندارد که به مشکلاتش رسیدگی کند به نوعی خط و نشان برای جدایی کشید.

1105004

مهاجم ملی پوش نفت که بعد از شکست برابر سپاهان از شدت عصبانیت به سیم آخر زده بود، گفت:« ما فقط برای وجه خودمان بازی می کنیم والا نه فکر مالک باشگاه و هستیم نه آینده باشگاه! واقعا نمی دانیم مالک کی هست! تمامی کسانی که زجر کشیدن ما را می بینند و پستی دارند و شاهد این اتفاقات هستند باید خجالت بکشند و عرق شرم روی صورت شان بیاید. 5 ماه است پول نگرفته ایم و  فعلا منتظریم اتفاقی برای نفت بیافتد و این تیم را به یک جای دیگر بفروشند و ...».

با این صحبت هایی که امیری انجام داد می توان این گونه برداشت کرد که مهاجم ملی پوش نفتی ها خود را برای جدایی آماده کرده و لحظه شماری می کند که چند بازی باقیمانده نفت در لیگ پانزدهم به پایان برسد تا او به یکی از پیشنهادات وسوسه کننده داخلی و خارجی اش جواب مثبت داده و از شرایطی که در نفت با آن مواجه شد، نجات پیدا کند.

دیدگاه‌ها