کد خبر : 1320551 | 06 اردیبهشت 1395 ساعت 12:47 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه نهایی جام حذفی قطر

یاران پورعلی‌گنجی و ژاوی مقابل الجیش

رقابت های جام حذفی قطر که با فرمول خاصی تنها با شرکت چهار تیم برتر رقابت های لیگ ستارگان برگزار می شود امشب چهره دومین فینالیست خود را خواهد شناخت.

یاران پورعلی‌گنجی و ژاوی مقابل الجیش
به گزارش "ورزش سه"، مسئولان فدراسیون فوتبال قطر در تصمیمی جالب از سال گذشته رقابت های جام حذفی این کشور را تنها با حضور چهار تیم برتر لیگ ستارگان قطر برگزار می کنند تا برنده دومین جام معتبر این کشور معرفی شود از همین رو امسال چهار تیم الریان، الجیش، السد و لخویا در نیمه نهایی حضور داشتند که در آغاز این مرحله از رقابت ها تیم لخویا موفق شد با تحمیل شکستی سنگین به الریان قهرمان لیگ قطر راهی دیدار فینال شود.

در دومین بازی نیمه نهایی جام حذفی قطر امشب و از ساعت 19:15 به وقت تهران السد با در اختیار داشتن مرتضی پورعلی گنجی ملی پوش ایرانی و همچنین ژاوی کاپیتان اسپانیایی خود در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف الجیش نایب قهرمان قطر و نماینده شایسته این کشور در لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت تا شانس خود را برای حضور در فینال امتحان کند. فریرا مربی پرتغالی السد در آخرین جلسه تمرینی خود از پورعلی گنجی در ترکیب اصلی سود برد و در مصاحبه با خبرنگاران مدعی شد تیمش کاملا آماده رویارویی با حریفش در نیمه نهایی جام حذفی است.

نکته جالب در خصوص رقابت های جام حذفی قطر این است که بنا به تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور قهرمان این رقابت ها شانسی برای حضور در جمع نمایندگان قطر در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آتی ندارد اما قهرمان جام امیر قطر (اتحادیه) یکی از سهمیه ها را در کنار سه تیم برتر لیگ ستارگان به خود اختصاص خواهد داد.

دیدگاه‌ها