کد خبر : 1320799 | 07 اردیبهشت 1395 ساعت 12:11 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

فاضلی: امسال سال بدشانسی سپاهان بود

مهاجم جوان سپاهانی‌ها اعتقاد دارد تیمشان با بدشانسی مواجه شده است.

فاضلی: امسال سال بدشانسی سپاهان بود
حسین فاضلی در مورد پیروزی مقابل نفت‌تهران به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بعد از مدت‌ها توانستیم نفت را ببریم در این مدت در حالی که بازی‌های خوبی انجام می‌دادیم اما شانس نداشتیم و توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد از طرفی از روی بدشانسی گل می‌خوردیم. خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز بازی با نفت را بگیریم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی در مورد پاس‌ گلی که در بازی با نفت به امین منوچهری داد می‌گوید: خوشحالم که در پیروزی تیم سهیم بودم دوست دارم که دوباره این کار را تکرار کنم.

این بازیکن درباره شرایط نامساعد تیمشان در این فصل اینگونه توضیح می‌دهد: همانطور که گفتم ما بازی‌های خوبی انجام دادیم اما بدشانسی‌های زیادی آوردیم.

بازیکن سپاهان اصفهان در مورد حذفشان از آسیا گفت: بازی‌های خیلی خوبی انجام دادیم در همان بازی با الاتحاد که حذف شدیم توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و بدشانسی گریانگیرمان شد سپاهان از این نظر خیلی ضربه خورد.

فاضلی در پایان در مورد دیدار با گسترش فولاد افزود: گسترش شرایط خیلی خوبی دارد ولی ما هم با بردی که مقابل نفت به دست آوردیم تیم روحیه گرفته است باید 3 امتیاز بازی با گسترش را در اصفهان بگیریم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها