کد خبر : 1320897 | 07 اردیبهشت 1395 ساعت 17:30 | 51.4K بازدید | 1 دیدگاه

در 58 سالگی این فرصت ها را گل میکردم

حمیددرخشان: من فرار نکردم

حمیددرخشان 58 ساله که از هدررفتن فرصت های بی شمار گل ،بسیار گله مند بود در جلسه ای توافقی با مدیر عامل این تیم جداشد.

حمیددرخشان: من فرار نکردم
درخشان در گفتگو با "ورزش سه" اعلام کرد هرچه کردم نشد واز دست رفتن فرصت های بیشمار گلزنی اعصابم را خراب کرد و دیگر نمیتوانم به این تیم که دوستش دارم کمک کنم اما این تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

درخشان درباره تیم های حاضر در لیگ دسته اول گفت ، تیم پیکان یک سروگردن بهتر از همه تیم های این دسته بود اما ما این تیم که با همه فرق میکرد وماهیتش به لیگ برتر میخورد را پشت هجده خودش حبس کردیم.

درخشان که هنوز از هدر دادن موقعیت های فراوان توسط بازیکنانش گله مند است گفت،من در دوران فوتبالم به گواه خود شما 56 پنالتی وسط بازی نصیبم شد و55 تایش را گل کردم وفقط یک بار در سال 72 بود که جلوی غلامپور لیز خوردم وپنالتیم خراب شد وگرنه پنالتی در عمرم خراب نکردم اما در یک بازی 2 بازیکن ما 2 پنالتی خراب کردند واگر میشد خودم میرفتم واین 2 پنالتی را گل میکردم حیف که نمیشد.

حمیددرخشان در ادامه از شانس بالای خونه به خونه برای صعود گفت وادامه داد ،من از این تیم فرار نکردم فقط از این همه فرصت گل ،دچار استرس شدم وتصور میکنم با رفتن من،یک شوک به بچه های تیم که هنوز آنها را شاگردان خودم میدانم ایجاد میشود.

درخشان در پایان تصریح کرد،من باز هم میگویم روز 24 اردیبهشت برای جشن قهرمانی پرسپولیس به ورزشگاه می روم وبرای موقعیت تیم محبوبم که برایش 20 سال زحمت کشیدم ودر 10 افتخار وقهرمانی تیم در کنارش بودم آرزوی موفقیت دارم،من همین پارسال مربی این تیم بودم اما برای موفقیتش حاضرم حتی در ورزشگاه فریادش کنم وبا تشویق کردنش دینم را به این تیم ادا کنم.


.

دیدگاه‌ها