کد خبر : 1321065 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 12:58 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

هارت: رئال نتوانست مارا دچار مشکل کند

جو هارت، دروازه بان منچسترسیتی عنوان کرد که انتظار بازی هجومی تری از رئال مادرید داشته ولی سپیدپوشان در ایجاد موقعیت دچار مشکل شده بودند.

هارت: رئال نتوانست مارا دچار مشکل کند
به گزارش "ورزش سه"، دیدار نیمه نهایی چمپیونزلیگ، شب گذشته بین رئال مادرید و سیتی برگزار شد که رئال با وجود غیبت رونالدو، موقعیت‌های خوبی روی دروازه سیتی ایجاد کرد ولی موفق به گلزنی نشد. هارت که دو واکنش فوق‌العاده در طول بازی داشت، عنوان کرد که تیمش از لحاظ دفاعی خیلی دچار مشکل نشد.

او گفت:" رئال نتوانست موقعیت‌های زیادی ایجاد کند ولی موقعیت‌های آنها نیز از روی ضربات شروع مجدد بود که ما ضعیف کار کردیم. مقابل تیمی مثل رئال مادرید ، انتظار می‌رود که حریف کاملا دچار مشکل شود ولی آنها نتوانستند ما را دچار مشکل کنند. من کارم را انجام دادم و هنوز ما در این جام هستیم.

نتیجه خوبی برای بازی برگشت گرفتیم. این بازی نتوانستیم خیلی حمله کنیم ولی هفته بعد تمام تلاشمان را خواهیم کرد. آنها خوب دفاع کردند و خیلی سریع ظاهر شدند. مدافعین با تجربه ای دارند بنابراین باید کار ویژه ای انجام می‌دادیم تا از سد آنها بگذریم. امشب نتوانستیم ولی آنها هم نتوانستند موقعیت زیادی ایجاد کنند و هفته بعد، بازی جذابی خواهیم دید."

دیدگاه‌ها