کد خبر : 1321068 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 13:08 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکوری: پرسپولیس برای قهرمانی نیازی به سایپا ندارد

مدافع سایپا اعتقاد دارد که پرسپولیس نیازی به تیم‌های دیگر برای قهرمان شدن ندارند.

شکوری: پرسپولیس برای قهرمانی نیازی به سایپا ندارد
ابراهیم شکوری در مورد افت این تیم در نیم فصل دوم به "ورزش سه" می‌گوید: متاسفانه اتفاق‌هایی برای ما افتاد که من دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم اما آن بخش این اتفاق‌ها که مربوط به بازیکنان می‌شود باید بگویم که ما در نیم فصل دوم نتوانستیم عملکرد خوب خود در نیم فصل اول را تکرار کنیم و این یک موضوع بدیهی است.

او ادامه داد: ما در شرایط حساسی قرار گرفتیم و وظیفه تمام بازیکنا این است که با تمام توان برابر استقلال بازی کنند تا قهرمانی در پایان فصل به شکلی پاک انتخاب شود. مطمئنا ما انگیزه زیادی داریم که استقلال را شکست دهیم و آبرومندانه لیگ را به پایان برسانیم.
 
مدافع سایپا در مورد انگیزه‌های خودش برای رویارویی با استقلال هم می‌گوید: راستش را بخواهید من همیشه برابر استقلال خوب بازی کرده‌ام و انگیزه زیادی برای این بازی مهم داشته‌ام. الان هم تمام تلاشم را می‌کنم تا در بازی روز پنجشنبه بهترین نمایشم را داشته باشم تا کادرفنی از من راضی باشد.

شکوری در پایان در مورد اینکه سایپا می‌تواند با پیروزی برابر استقلال به نوعی پرسپولیس را قهرمان لیگ‌برتر کند هم می‌گوید: من فکر می‌کنم پرسپولیس تیم خوبی است و قهرمانی دست خودش است و نیازی به ما ندارد. آنها بی‌تردید بازیکنان با کیفیتی دارند که خودشان می‌توانند قهرمان شوند.

دیدگاه‌ها