کد خبر : 1321101 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 14:36 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایوبی: هر جا بازی کنیم مهمان هستیم

مدافع باتجربه سایپا می‌گوید قصدشان این است در دیدار فردا با استقلال تهران از حیثیتشان دفاع کنند.

ایوبی: هر جا بازی کنیم مهمان هستیم
مجید ایوبی در مورد این دیدار به خبرنگار "ورزش سه" گفت: باید در بازی فردا از حیثیت باشگاه سایپا و خودمان دفاع کنیم. استقلال در کورس قهرمانی است ولی ما هیچ انگیزه‌ای در جدول نداریم اما همه تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند. ان‎شاءالله که بازی خوبی از آب دربیاید، 50درصد قهرمانی به این دیدار ربط دارد برای سه امتیاز این دیدار می‌جنگیم.

او در مورد علت عملکرد ضعیفشان در بازی‌های اخیر ادامه می‌دهد: واقعا در 5 بازی اخیر نتوانستیم نتیجه بگیریم، من هم در جایگاهی نیستم که مشکلات را بیان کنم. همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم در چند بازی اخیر پیروز شویم در حالی که ما قبلا خیلی خوب کار می‌کردیم. یکسری مسائل پیش آمد که نمی‌توان عنوان کرد ولی سال بعد سهمیه می‌گیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آندو تیموریان قطعا در بازی با استقلال همراهی‌شان نمی‌کند یا احتمال بازیش وجود دارد توضیح می‌دهد: آندو بازی نمی‌کند، تازه دو روز است که در تمرینات شرکت و نرم‌دویی می‌کند. فکر نمی‌کنم بتواند تا پایان فصل بازی کند و عملا این فصل را از دست داده.

مدافع سایپا در مورد انجام بازی با استقلال در استادیوم تختی نظرش را اینگونه بیان کرد: اگر بازی در استادیوم آزادی انجام می‌شد خیلی بهتر بود اما پرسپولیس آنجا میزبان است. البته برای ما فرقی هم نمی‌کند زیرا سایپا هرجا بازی کند، مهمان است چون تیم ما تماشاچی ندارد اما برعکس برای استقلال خیلی فرق می‌کند اگر آنها در آزادی بازی می‌کردند برایشان خیلی بهتر بود.

ایوبی در پایان افزود: ان‎شاءالله که فردا بازی خوبی انجام شود و تماشاچیان بیایند و لذت ببرند. ما هم بازی خوب و جوانمردانه‌ای ارائه خواهیم داد و در حد نام سایپا بازی می‌کنیم. باز هم تکرار می‌کنم قرار نیست برای ما اتفاق خاصی در جدول بیفتد. اما به بهترین نحو بازی‌ها را انجام دهیم تا ثابت کنیم سایپا تیم خوبی است و یکسری شرایط دست به دست هم داد و ما نتوانستیم امسال به هدفمان برسیم.

دیدگاه‌ها