کد خبر : 1321278 | 09 اردیبهشت 1395 ساعت 11:58 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:اسپانیایی‌ها، کابوس پپ در چمپیونزلیگ

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ در هر سه فصل حضورش در بایرن،‌ در نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل تیم‌های اسپانیایی به مشکل برخورده است.

گزارش:اسپانیایی‌ها، کابوس پپ در چمپیونزلیگ
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بایرن مونیخ مهمان اتلتیکومادرید در ویسنته کالدرون بود که شاگردان گواردیولا با نتیجه 1-0 مغلوب اتلتی شدند ولی این شکست برای گواردیولا تازگی نداشت. در حقیقت 3 فصل است که تیم‌های اسپانیایی در نیمه نهایی مقابل تیم او قرار می‌گیرند و در دو فصل گذشته،‌ پپ مغلوب آنها شده و این فصل نیز در بازی رفت بار دیگر شکست خورد.

در فصل اول حضور پپ در بایرن، رئال در برنابئو با تک گل دقیقه 19 بنزما موفق شد بایرن را شکست دهد و در بازی برگشت،‌ با برتری 4-0،‌پپ و شاگردانش را در هم کوبید. سرجیو راموس و رونالدو، هر کدام دو گل برای رئال در آن بازی به ثمر رساندند تا رئال پس از 12 سال به فینال چمپیونزلیگ برسد.

فصل گذشته نوبت بارسا بود که مربی سابق و الهام بخش خود را از مرحله نیمه نهایی حذف کند. دو گل از مسی و یک گل از نیمار کافی بود تا بارسا در خانه، درس خوبی به پپ بدهد و 3-0 بایرن را شکست دهد. با این حال،‌ پپ این بار در خانه عملکرد ضعیفی نداشت و موفق شد 3-2 بارسا را شکست دهد ولی در مجموع با شکست 5-3 از رقابت‌ها کنار رفت و آبی اناری‌ها به فینال رفتند و قهرمان شدند.

شب گذشته نیز نوبت اتلتیکو بود که بار دیگر پپ را در اسپانیا شکست دهد. سائول در دقیقه 11 با دریبل چند بازیکن بایرن مونیخ،‌ گلی دیدنی به ثمر رساند تا هشتمین بازی بدون برد گواردیولا در دیدارهای خارج از خانه چمپیونزلیگ رقم بخورد. حال باید دید پپ در خانه می‌تواند نتیجه را برگرداند یا مثل دو سال گذشته باز هم مقابل تیم‌های اسپانیایی در نیمه نهایی مغلوب خواهد شد.

دیدگاه‌ها