کد خبر : 1321905 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:31 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

عبداللهی: بازگشت حنیف به تمرینات صحت ندارد

مشاور سرپرست باشگاه استقلال خبر بازگشت دوباره حنیف عمران‌زاده به تمرینات این تیم را تکذیب کرد.

عبداللهی: بازگشت حنیف به تمرینات صحت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، نصرالله عبداللهی، مشاور سرپرست باشگاه استقلال در مورد پیروزی روز پنجشنبه این تیم برابر سایپا و صدرنشینی دوباره استقلال در لیگ  به ایلنا گفت: بازی بدی نبود. حساسیت بازی بالا بود همین موجب شده بود کیفیت بازی تحت تاثیر قرار بگیرد. اما ما چون نیاز داشتیم که این بازی را ببریم خوشبختانه به هدفمان هم رسیدیم و توانستیم با سه امتیاز بازی دوباره به صدر جدول برگردیم.

او ادامه داد: بعد از باخت بدی که در دربی داشتیم، همه مصمم شدند که در چهاربازی باقی مانده به پیروزی برسند که حالا دوبازی از آن چهار دیدار را هم با برد پشت سرگذاشته‌ایم و دوبازی سخت و حساس دیگر هم پیش رو داریم.

عبداللهی در خصوص بازی هفته ‌آینده استقلال برابر تراکتورسازی نیز افزود: این بازی بسیار دشوار است. تراکتورسازی شانس کسب سهمیه دارد و قطعاً با همه توان در این بازی به میدان خواهد آمد، ضمن اینکه امیر قلعه‌نویی هم شناخت خوبی از استقلال دارد و همین کار را برای ما سخت‌تر می‌کند و باید در این بازی بسیار هوشیار عمل کنیم تا بتوانیم این بازی را هم با پیروزی تمام کنیم.

مشاور سرپرست باشگاه استقلال در مورد شانس قهرمانی این تیم در قیاس با دو مدعی دیگر لیگ نیز بیان داشت: هر سه تیم بالای جدول به یک اندازه شانس دارند و در دوبازی باقی مانده هرتیمی که بهتر عمل کند و بتواند شرایط را بهتر کنترل کند، می‌تواند قهرمان لیگ شود.

عبداللهی در پایان راجع به بحث حضور دوباره حنیف عمران‌زاده به تمرینات استقلال و بازگشت دوباره او به این تیم گفت: این بحثی است که مربوط به کادرفنی است و آن‌ها باید راجع به بازگشت حنیف به تمرینات درخواست بدهند تا باشگاه در این مورد تصمیم‌گیری کند. هنوز که کادرفنی درخواستی برای بازگشت حنیف به تمرینات نداده است و تمامی صحبت‌هایی که مبنی بر بازگشت او مطرح می‌شود شایعه است برای اینکه هنوز کادرفنی تصمیمی در این خصوص نگرفته است.

دیدگاه‌ها