کد خبر : 1322646 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 11:37 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

به داوری ها انتقاد داریم، شک نداریم

ماجدی: در بابل به میثاقیان توهین نشد

سرپرست تیم خونه به خونه اعتقاد دارد در ورزشگاه بابل توهین خاصی به اکبر میثاقیان نشده است.

ماجدی: در بابل به میثاقیان توهین نشد

میرشاد ماجدی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره دیدار تیمش مقابل مس کرمان اظهار می کند: بازی بسیار خوبی برگزار شد و  جا دارد به هوادارانمان که ورزشگاه را پر کردند و به تشویق تیم پرداختند، تبریک بگویم. بازیکنان هم در زمین زحمت کشیدند اما به هر حال در فوتبال گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد که نمی شود پیش بینی اش کرد. ما می خواستیم پیروز از زمین بیرون بیاییم اما متاسفانه به این مهم نرسیدیم.


وی درباره داوری بازی دیروز تاکید می کند: علیرضا فغانی داور خیلی خوبی است و من برای او احترام قائلم اما واقعا داوری ها پرانتقاد است. می بینید که همه تیم ها اعتراض دارند. با این وجود ما به داوری ها شک نداریم، بلکه انتقاد داریم و امیدوارم در صحنه هایی که مورد انتقاد است، ما اشتباه کرده باشیم.


سرپرست خونه به خونه با اشاره به اینکه شانس صعود تیمش کمتر شد، بیان می کند: به هر حال فوتبال همین است. همه اعضای تیم ما زحمت کشیدند و واقعا در این هفته هایی که تیم بدون پیروزی به کار خود ادامه داد، ما بازی های زیبایی انجام دادیم. متاسفانه در گرفتن امتیاز ناکام بودیم. با این حال امیدمان را از دست نداده ایم و در دو هفته پایانی برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنیم. امیدوارم به هدفمان برسیم.


ماجدی درباره اینکه گفته می شود هواداران بابلی برخورد خوبی با اکبر میثاقیان نکردند، عنوان می کند: اتفاقا جو خوبی به ورزشگاه حاکم بود. حدود 5 هزار نفر تیم را تشویق کردند و حالا شاید در بین آنها چند نفری هم علیه میثاقیان شعار داده باشند. با این حال توهین خاصی به میثاقیان نشد. البته مسئولان باشگاه ما هنوز از میثاقیان دلخور هستند و دیروز هم اصلا با هم رو به رو نشدند.

دیدگاه‌ها