کد خبر : 1322803 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 20:08 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان پیکان: 99 درصد تیم حفظ می شود

پیکان تهران موفق شد با پیروزی برابر پاس همدان به لیگ برتر صعود کند تا کاپیتان صادق بارانی و یارانش در شهر قدس جشن صعود بگیرند.

کاپیتان پیکان: 99 درصد تیم حفظ می شود

صادق بارانی در گفت و گو با"ورزش سه"، درباره بازی با پاس تهران گفت: تیم ما خوب بازی کرد، حق ما در این دیدار برد بود و خدارا شکر توانستیم به حقمان برسیم و تیممان را لیگ برتری کنیم.


کاپیتان پیکان تهران درباره صعود تیمشان قبل از پایان لیگ گفت: ما روزی که شروع کردیم نمی دانستیم باید در کدام لیگ بازی کنیم، یک روز سر تمرین آمدیم و به ما گفتند که باید در لیگ یک بازی کنید، ما خودمان را برای بازی با فولاد آماده کرده بودیم اما به هرحال تیم متلاشی شده ما توسط آقای مرزبان و مهندس شیعی به خوبی جمع شد.


بارانی در ادامه گفت: این تیم هیچ جوره جمع نمی شد اما تلاش مهندس شیعی، آقای مرزبان و دیگر اعضای کادرفنی،عوامل دیگر تیم و بازیکنان جواب داد و توانستیم این تیم را به لیگ برتر بازگردانیم.


کاپیتان این فصل پیکانی ها گفت: آقای مرزبان خودشان هم گفته اندکه قرار است 99 درصد تیم از کادرفنی گرفته تا بازیکنان حفظ شوند، و شاید تنها دو سه تغییر داشته باشیم.تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد که مطمئنا به لیگ برتر بیایند حرف های زیادی دارند و حتی می توانند لیگ برتری شوند.

دیدگاه‌ها