کد خبر : 1323361 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 16:21 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم 6 امتیاز دو بازی آینده را بگیریم

رضایی: برکناری جلالی تصمیم کادر مدیریتی بود

مدیرعامل باشگاه سایپا می گوید ما در این فصل از نظر کادر بازیکنان و امکانات بهترین ها را فراهم کردیم تا این تیم حداقل سهمیه آسیا را کسب کند اما این اتفاق نیفتاد، ما باید در برابر حدود 40 هزار سایپایی جواب گو باشیم.

رضایی: برکناری جلالی تصمیم کادر مدیریتی بود

به گزارش "ورزش سه"، بیت اله رضایی در رابطه با تعیین سرمربی جدید تیم سایپا گفت: در ابتدا باید بگویم از آقای جلالی و اعضای کادرفنی و تمام دوستانی که در این دو سال به تیم کمک کردم تشکر می کنم، حال حاضر آقای رجبی که از پیشکسوتان و قدیمی های سایپا هستند مسئولیت فنی تیم را برعهده گرفتند و در بازی های باقیمانده سرمربی تیم هستند تا انشالله پس از پایان بازی های لیگ پانزدهم درباره موضوع کادرفنی سایپا تصمیم گیری کنیم.


وی ادامه داد: البته برای ما تجربه شده که در ابتدا سرمربی مورد نظر بیاید و امکانات ما را ببیند و سپس روی نیمکت بنشیند که بعدها از او هم نشنویم که امکانات سایپا ضعیف است، جملات تعجب برانگیزی که این روزها می شنویم این است که امکانات سایپا ضعیف است در حالی که بدون شک ما یکی از پرامکانات ترین تیم های لیگ برتری هستیم و همه چیز در بعد امکانات سر جای خودش است.


مدیرعامل نارنجی پوشان در این رابطه ادامه داد: تیم های ملی در حال حاضر از ما زمین و امکانات می گیرند، اغلب تیم های شهرستانی که می آیند به ما مراجعه می کنند آن وقت کادرفنی ما امکانات را زیر سوال می برد، به خدا من خجالت می کشم که مثلا فلان بازیکن باشگاهی می گوید ما لباس مان را می شوریم و به تن می کنیم، یا بازیکنی می گوید همسرم ماکارونی پخته می آوریم باشگاه می خوریم چون ناهار نداریم من شرمنده می شوم که بازیکنان و اعضای سایپا بهترین لباس و امکانات و غذا و حتی شیرینی و آجیل را دارند.


رضایی در ادامه گفت: این تیم متعلق به گروه خودرو سازی سایپاست که حدود 40 هزار پرسنل دارد، اگر اضافه کاری آنها قطع می شود ما باید پاسخگو باشیم، بهرحال برای تیمی هزینه می شود که متعلق به این 40 هزار نفر است، ما باید با نتایجی که می گیریم به همه کارمندان و کارگران و اعضای گروه خودروسازی سایپا جواب بدهیم. وقتی هزینه کنیم و نتیجه نگیریم فکر می کنم اجحاف در حق آنهاست.


وی در رابطه تصمیم خود برای قطع همکاری گفت: این تصمیم من به تنهایی نبود و مجموعه مدیریتی این باشگاه به این نتیجه رسید، پیش از بازی با صبا ما جلسه ای با تمام کادر فنی داشتیم و دوستان گفتند که از 18 امتیاز باقیمانده ما 14 امتیاز به دست می آوریم، اما در نهایت ناباوری تنها 1 امتیاز آوردند آن هم در برابر سیاه جامگان 10 نفره در خانه خودمان و در دقیقه 91! ما یک چهاردهم آن امتیازی که دوستان گفتند به دست آوردیم اما دائم این ور و آن ور می گویند به ناحق برکنار شدند، من از شما می پرسم این تعداد امتیاز ضعف نیست؟


مدیرعامل سایپا ادامه داد: ما در این فصل چه چیزی برای تیم کم گذاشتیم؟ بهترین امکانات و تغذیه و البسه و برنامه ریزی را داشتیم، بهترین بازیکنان را آوردیم، بازیکنان فوق العاده ای داشتیم که آنها را حفظ کردیم، برای اینکه بازیکنان و کادرفنی روحیه داشته باشند تمام بدهی به آنها را از سال های پیش تسویه کردیم، شما بروید ببینید چند تیم با بازیکنان و کادرفنی خود از سال های پیش تسویه حساب کردند و باشگاه بدهکار نیست؟ کادر بازیکنان ما فوق العاده هستند و فکر می کنم حداقل انتظار ما می بایست کسب سهمیه آسیایی باشد و این اصلا مورد عجیبی نیست.


او در ادامه گفت: سرمربی سابق ما آمدند و قرارداد بستند و کادرفنی مورد نظر خود را هم آوردند، ما به ایشان اعتماد کامل داشتیم و به تصمیم شان اعتماد کامل داشتیم اما گویا باید به مانند باشگاه های دیگری که ایشان بودند ما هم می آمدیم در کادرفنی شان سه چهار نفر از مربی های خودمان را می گذاشتیم، بعد از خروج از کادر فنی ما به دستیارهای ایشان گفتیم بیایند مسئولیت را برعهده بگیرند اما گویا این دوستان هم بنا به دلایلی استعفا دادند ، متاسفم که فوتبال ما هنوز آنقدرها حرفه ای نشده که هرکسی به کار خود بپردازد.


وی ادامه داد: من فکر می کردم دوستان حرفه ای تر باشند و تصمیم گیری کنند اما گویا این اینطور نبود من به بازیکنان تیم هم گفتم اگر هیچکدام از شماها هم به میدان نروید من بازیکنان امید را می آورم به میدان می فرستم اما اصول را زیر پا نمی گذارم. این هم نتیجه اعتماد کامل به کادر فنی و تصمیم سرمربی، گویا باید ما هم مانند باشگاه هایی مانند سپاهان و تراکتورسازی و اغلب باشگاه های دیگر از پیشکسوتان باشگاه در کادرفنی استفاده می کردیم.

 

رضایی در ادامه گفت: خیلی جالب است که ایشان که همیشه می گفتند در هیات مدیره اختلاف است و این موضوع ابدا وجود ندارد، اتفاقا در جلسه هیات مدیره من گفتم آقایان با اجازه همگی در جلسه دوربین می گذاریم تا همه چیز ضبط شود، برخی ها این امر بهشان مشتبه شده که در کادر مدیریتی و هیات مدیره باشگاه اختلاف است و گویا ما باید مدرک داشته باشیم که هیچ اختلافی با یکدیگر نداریم.


او در پایان نیز از بازیکنان این تیم تشکر کرد و گفت: من از ابراهیم صادقی، کاپیتان بااخلاق تیم مان و تمامی بازیکنان سایپا تشکر می کنم در این مدت بدون حاشیه به کار خود پرداختند و تمرین کردند تا با تمام قوا در بازی های آینده به میدان بروند. این را هم می گویم که در ادامه بازی های لیگ تمام هم و غم ما کسب سه امتیاز است و تمام تمرکز خود را روی بدون حاشیه نگه داشتن تیم و پیروزی در دو بازی آینده گذاشته ایم.

دیدگاه‌ها