کد خبر : 1323524 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:32 | 31.5K بازدید | 4 دیدگاه

مخالفت استقلال با تغییر زمان فینال جام حذفی

باشگاه استقلال با تغییر تاریخ فینال جام حذفی موافق نیست.

مخالفت استقلال با تغییر زمان فینال جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این قرار بود فینال جام حذفی در تاریخ نهم خرداد ماه برگزار شود اما گفته می شود سازمان لیگ به خاطر حضور ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد این بازی را با یک روز تاخیر برگزار کند. در همین راستا محمدحسین زرندی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال توضیحاتی را در مورد تغییر احتمالی زمان فینال جام حذفی ارائه کرد:


«باشگاه استقلال ضمن احترام به باشگاه ذوب آهن و تبريك به آنها بابت صعود به مرحله حذفي ليگ قهرمانان ، نكاتي به شرح ذيل موردنظر است :

١ - از چند ماه قبل تاريخ دقيق مسابقات مرحله يك شانزدهم نهايي ليگ قهرمانان مشخص بود و قطعا سازمان ليگ با در نظر گرفتن اين زمان بندي تصميم به برگزاري فينال جام حذفي در روز نهم خرداد كرده است.

٢ - باشگاه استقلال هم پيش از اين در ليگ قهرمانان حضور داشته و به ياد داريم كه بارها فقط  با ٣ روز استراحت در ليگ و جام حذفي حضور پيدا كرد.

٣ - ليگ برتر جمعه ٢٤ ارديبهشت به پايان مي رسد و تيم استقلال بايد حدود ١٦ روز در شرايط بدون مسابقه رسمي قرار بگيرد و متخصصان فوتبال به خوبي مي دانند كه تيم داري و مديريت فني تيم در اين مقطع از پايان فصل به شدت فرسايشي خواهد بود و اين حق مسلم باشگاه استقلال است كه با تغيير تاريخ اين مسابقه حتي در حد ٢٤ ساعت هم موافق نباشد.

 لذا از باشگاه اخلاق مدار ذوب آهن و مديران حرفه اي ان كه از افراد خوشنام فوتبال كشورهستند ، توقع داريم كه غير از مسائل فني انتظار ديگري از باشگاه استقلال نداشته باشند.

دیدگاه‌ها