کد خبر : 1323547 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 12:19 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

اصفهانی‌ها به بالاترین سطح اجرایی فوتبال ایران رسیدند

پرچم تاج روی قله فدراسیون فوتبال

3دهه پس از حضور در فوتبال ایران با عنوان عضوهیات مدیره سپاهان و ذوب‌آهن، مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال را با حمایت علی کفاشیان به دست آورد.

پرچم تاج روی قله فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، او که اولین سمت اجرایی خود در فدراسیون را پس از انتخابات 8 سال پیش تجربه کرده است در این سال‌ها تنها مدتی کوتاه از علی کفاشیان به صورت قهر فاصله گرفته اما دوباره به جمع یاران نزدیک او بازگشته است. این همان چیزی است که کلید موفقیت این مدیر اصفهانی در انتخابات امروز بود چراکه آرای علی کفاشیان که در حدود 31 رای بود به صندوق وی سرازیر شد.


در شرایطی که فدراسیون کفاشیان و سازمان لیگ هر دو با چوب اصفهانی بودن مورد غضب هواداران استقلال و پرسپولیس قرار داشته‌اند، حضور تاج به عنوان رئیس فدراسیون به معنای تکمیل این پروژه محسوب می‌شود. البته اصفهانی‌های فوتبال ایران، طرفداران پروپاقرصی هم دارند و به عقیده آنها، با حضور تاج و چهره‌هایی مثل محمدرضا ساکت که سابقه مدیریت موفق در باشگاه سپاهان را دارد، شرایط اداری و مالی فدراسیون به نسبت دوره قبلی بهتر خواهد شد.


با انتخاب تاج، پرونده آخرین مجمع فدراسیون بسته شد تا این مدیر میانسال در حرکت پله به پله خود در قله فوتبال ایران بایستد. امیدواریم در پایان دوره مدیریت تاج شرایط بسیار بهتر از امروز باشد.

دیدگاه‌ها