کد خبر : 1323623 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 15:42 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

مدعی سرمربیگری در سپاهان نیستم

زاغی‌نژاد: مذاکره با ویسی حرفه‌ای نبود

سرمربی سپاهان که تا 180 دقیقه دیگر هدایت طلایی پوشان را برعهده دارد، قبل از کنفرانس مطبوعاتی سرمربی فولاد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

زاغی‌نژاد: مذاکره با ویسی حرفه‌ای نبود

به گزارش "ورزش سه"، زاغی نژاد قصد شروع گفتگویش را داشت که خبرنگاران از وی خواستند کمی صبر کند تا بعد از انتقال مصاحبه منصوریان دوباره در سالن نشست حاضر شوند. به این ترتیب این گفتگو کمی دیرتر آغاز شد.


با تمام تلاش بازی می کنیم


فاصله کمی بین بازی قبلی ما و مسابقه الاتحاد وجود داشت. پرواز طولانی ای هم داشتیم و البته زمین عمان هم چندان شرایط مناسبی برای ما نداشت و بیشتر به نفع حریف بود. به هر حال ما بعد از آن بازی و بازگشت به ایران فقط توانسته ایم یک ریکاوری بکنیم اما می خواهیم با تمام تلاش و توان به میدان برویم چون نتیجه بازی ما در سرنوشت تیم های دیگر لیگ تاثیرگذار خواهد بود.


ویسی خوب است اما ...


حق طبیعی باشگاه است که هر کس را که دلش می خواهد بیاورد. آقای ویسی کارنامه موفقی داشته، آدم بسیار خوبی است و در بحث فنی هم موفق بوده و اشراف زیادی دارد. اما به نظر من نباید تا فصل تمام بشود با بازیکن و مربی دیگر صحبت بشود. زمانی که بازیکن بداند مربی حفظ می شود، توان بیشتری برای تیم می گذارد و من این مساله را حرفه ای نمی دانم چون ممکن است از نظر انگیزشی تاثیر خود را روی تیم و بازیکنان بگذارد.

ادعایی برای سرمربیگری ندارم
من ادعایی برای سرمربیگری ندارم و توقعی هم نیست. اما به من گفته بودند که نتایجی که به دست می آورم در آینده ام تاثیر خواهد گذاشت اما قرارداد من تا آخر فصل است و من امیدوارم تیم در این دو بازی هم نتایج قابل قبولی بگیرد و با وجود اینکه تیم زیرفشارهای روانی شدیدی بود و از نظر روانی و فنی آسیب دیده بود،  سعی کردم با ارتباطی که با بازیکن ها داشتم، تاثیرات خودم را روی تیم بگذارم که خوشبختانه این کار من جواب داد و ما توانستیم بازی های خوبی را انجام بدهیم.

 

دیدگاه‌ها